|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() Sendt: 11-August-2009 kl. 08:55 |
Jeg har en DIR-655 (n-draft) router og skal have større dækning på signalet i min vidtstrækte lejligheden. Nogen der kan anbefale en god/billig Bridge (ikke et krav at den skal supportere n-standarden)?
|
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
du kan evt lave en la fonera router om til bridge via dd-wrt firmware opgradering, eller hvis du har en gammel wrt54 linksys router kan den også laves om til bridge.
se mere her dd wrt |
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
mictand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Status: Offline Point: 436 |
![]() |
Jeg har selv en af de gamle wrt54 linksys routere, som jeg netop benytter som bridge.
Men det er godt nok ikke noget jeg vil anbefale hvem som helst at gøre. Det tog mig i hvert fald lang tid at få det sat rigtigt op. Nej i Nicoleif's tilfælde ville jeg helt sikkert kigge efter en range extender. Der er da ingen grund til at købe en bridge hvis han bare skal forlænge signalet. Jeg kan se på D-links hjemmeside de har en trådløs områdeudvidelse (hvem har dog oversat det til dansk?). Det er det jeg personligt ville kigge på. Redigeret af mictand - 28-August-2009 kl. 14:45 |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Som nedenstående tråd beskriver: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=64448& KW=Nicoleif så har jeg netop opsat min Linksys WRT54GL til at virke i Repeater Bridge Mode. Den forlænger signal fra min main-router Dlink DIR655 og det givet fin dækning |
|
![]() |
|
jeje ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 568 |
![]() |
Buffalo WHR-G125 + DD-WRT.
Ovenstående kombination har kørt uden problemer hos mig i over et år. Jeg har dog ikke brugt den trådløse del. Men i følge tidligere indlæg her på recordere skulle Buffalos WiFi-g routere være udmærkede. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |