|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
htpctyfon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 20-Februar-2006 kl. 16:36 |
Når jeg vil brænde en tv optagelse ud på dvd i mit MCE, har jeg kun mulighed for at brænde ud som data dvd. Ifølge Microsofts egen side http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/using/DVD/bur ntvtodvd.mspx , skulle det også være muligt at brænde ud som video dvd. Den funktion har jeg ganske enkelt ikke. Er der nogen der ved hvad det kan skyldes?
![]() |
|
![]() |
|
Hanien ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 562 |
![]() |
Havde samme problem. Se denne tråd, godt nok i et søster forum, men hvad pokker, der e ringen gurnd til at opfinde den dybe to gange http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=35109&K W=Hanien Det virkede for mig. |
|
![]() |
|
TheCrazyGolfer ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 263 |
![]() |
Jeg benytter programmet AVS Video Converter. Det virker helt fint til alle slags opgaver, og kan tage mange forskellige filformater. Eneste ulempe er, at den fulde version koster 30$, men hva', med alle de penge man i forvejen bruger på alt dette sjov, så vælter det nok ikke økonomien. Prøv evt. selv at hente demo'en her Go' fornøjelse Redigeret af TheCrazyGolfer |
|
Samsung UE48HU7505 48" TV
Sonos Playbar Sonos Subwoofer Sonos Play 1 baghøjtalere Chromecast Ultra Waoo smart wifi 300/300MB 100% streaming - ingen TV boks eller antennekabler |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
Author programmet TMPGEnc DVD Author Pro kan også tage MCE's DVR filer direkte og danne DVD'er i Video mode. Jeg har ikke selv prøvet programmet med MCE optagelser, men jeg vil tro at alle de gode funktioner også fungerer med DVR filer (som i bund og grund også bruger MPEG2). Programmet koster pt. $85. /Lars |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() |
hvis du installere denne encoder kan du selv vælge direkte fra mce make dvd om det skal være en data dvd (ms-dvr) eller en video dvd
http://www.ukshazam.com/download/sonicencoders.zip
mylle |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
#Mylle det her er næsten bedre en Finskåren Franskbrød GULD værd. Jeg havde ikke tænkt på Sonic som løsning i denne sammenhæng. Jeg har ellers lige købt Sonic HDV producer pakken til mit HDV kamera, men tænkte ikke på at det sikkert ligger i denne pakke også. Men det her fungerer Kanon! |
|
![]() |
|
htpctyfon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Fandme klasse... Det spiller med den sonicencoder... Takker mange gange
![]() |
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
Jeg har et lille (STORT) problem med det sonicencoder-plugin. Har fint og nemt læst det ind, og får valgmuligheden mellem enten data-dvd eller video-dvd. Men når jeg så har sat den igang med at lave en DVD, når den kun at arbejde ca. 4% . Så stopper den, skubber DVD'en ud med en fejlmeddelsel der siger " fejl under oprettelse", som man så kun kan trykke OK til. Herefter afsluttes programmet Har andre haft denne fejl ??? |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
Hvordan kører brænding på DVD fra andre programmer, f.eks. Nero. Brænder du med den hastighed som mediet angiver som maksimum. De fleste billige DVD medier kan ikke køre med hastigheder over 2,2
|
|
![]() |
|
ajaj ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 442 |
![]() |
DVD-brænding kører fint i Nero og DVD-shrink med det samme medie men ude i XP. Men jeg må indrømme, at jeg ikke før har prøvet at brænde en DVD af et optaget TV-program via MCE, heller ikke før jeg installerede Sonic-plugin, netop fordi der kun kunne lavet MS dataformat. Så rent faktisk ved jeg ikke om DVD brændig nogensinde har virket i MCE. Til gengæld har jeg brændt musik-cd'er via MCE på samme brænder, og det virker fint. Hvordan checker man og styrer brændingshastigheden i MCE ?? Redigeret af ajaj - 12-April-2006 kl. 13:01 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |