|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() Sendt: 31-December-2008 kl. 01:19 |
Hejsa, Jeg søger et freeware/åben sovs alternativ til Nero til brug på Windows Vista Ultimate 64bit. Jeg behøver ikke encoder muligheder og hvad Nero ellers efterhånden har proppet i :) Hvad kan I anbefale? |
|
![]() |
|
huiron ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2008 Status: Offline Point: 308 |
![]() |
Hvis det kun er til at kopiere skiver med kan jeg anbefale imgburn.
Mener dog ikke det kan bruges til at brænde data med, men det kan Vista jo selv klare, så det går nok endda. |
|
![]() |
|
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
Det skal bruges til at brænde data med. Jeg har forsøgt mig med de indbyggede funktioner men det dur ikke helt som jeg vil have det. Skiver er faktisk det eneste jeg ikke skal kopiere. Helt præcist skal jeg brænde data fra min server og ned på DVD skiver jævnligt samt brænde ISO filer direkte. |
|
![]() |
|
GISMO1 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 183 |
![]() |
Prøv at se på dette link der burde du kunne finde hvad du søger. http://www.chip.de/Downloads_13649224.html?tid1=38910&ti d2=0 Og godt nytår til alle. Erik |
|
Jo mere man ved , jo mere finder man udaf at man ikke ved.
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Jo. Start ImgBurn og vælg "write files/folders to disc" ![]() |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg takker for de fine forslag. Trods en vis forskel i brugerfladen så har jeg valgt Imgburn - jeg tror jeg bliver rigtig glad for det program når jeg lige vænner mig til det. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |