|
Brokoble effektforstærker |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Online Point: 1105 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu er der noget der dukker op i glemslen her hos mig, phoenix gold solgte på at de kunne spille i lav ohm, så jo mere der blev koblet på, jo flere watt kunne der leveres. Jeg har bare bildt mig ind over tid, at jeg brokoblede 🙄 Frank
|
||
Supergris
Guld medlem Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1473 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tråden ville være betydeligt mere overskuelig, hvis I ikke overdrev så meget med at citere hinandens indlæg; hvis det giver mening at citere, så er det muligt at redigere i indholdet, så kun det mest essentielle står tilbage...
|
||
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
||
Andromeda
Guld medlem Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tænker måske du kan bi-ampe din center, så kommer begge kanaler i brug.
Med forbehold dog.. husker jeg prøvede at bi-ampe min gamle Emotiva xpa-5, den lukkede ned når jeg forsøgte.
|
||
HenrikN
Bruger Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 151 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er præcis den løsning jeg har valgt :)
|
||
Mvh
Henrik Nielsen |
||
bbond
Super bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 408 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke nødvendigvis forstærkerens skyld... mange højttalere har/havde, trods dobbelt terminaler, fælles print - tror det var et "salgs-gig" for at få "billige" højttalere til at fremstå mere eksklusivt, med 2 sæt terminaler og dermed indkassere højere salgspris Bond Redigeret af bbond - 23-Marts-2022 kl. 09:10 |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |