|
brother printer problem win 10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
meyhoff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-August-2016 kl. 18:25 |
hej gruppe,
vi har lige købt en mpc-6920dw, den kører over wlan på en surface 2 pro. jeg kan printe (og scanne) via brothers program, f.eks. testside, uden problemer. men jeg kan ikke printe fra andre programmer, f.eks. mail, office etc. jeg har prøvet at slette alt fra brother og installere igen, flere gange, men uden virkning. softwaren fra brother er beregnet til win 10. what to do? |
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
![]() |
|
meyhoff ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Sweden Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ups! den hedder MFC-J6920DW
|
|
Meyhoff
Sony KD-55X8505 Sony RHT-G900 Sony PS3/PS4/PSVITA Surface Pro 7+ i7 256GB Apple iPhone Xr |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
problem løst ved manuelt at installere drivere, mærkeligt at softwarepakken fra brother ikke fungerer.
|
|
Meyhoff
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |