|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() Sendt: 25-Juli-2008 kl. 09:26 |
|
Hej JEg vil lige høre om der er nogle her der har et bud på hvad der er galt med mim netforbindelse. De sidste 7 dage skal jeg hvergang trykke på opdatere for at siderne kommer frem, når jeg indtaster en adresse fortæller den at den ikke kan vises, men trykker jeg så opdater, så kommer den frem(rimelig irriterende i længden Det samme gælder for mail, først kommer boxen frem at den ikke kan få forbindelse og derefter trykker jeg send/modtag og så henter den mails Jeg har prøvet at opdatere explorer samt restarte routeren(jeg køre trådløst via D-link N-Router) jeg har en Qnap tilsluttet routeren som der ikke er nogen problemer med at kommunikere med. Håber at en venlig sjæl har et bud på dette. mvh Auri |
||
![]() |
||
MCE Freak ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
For mig lyder det ikke som om at det er routeren der er noget galt med. Det er temmelig sikkert windows. Prøv det klasiske at slette midlertidige internet filer og cookies. Sæt evt. dine settings til default i browseren. Slet eventuelle toolbars til browseren (google toolbar/Yahoo toolbar/msn live toolbar osv) Hvis det ikke virker, så prøv at klikke på start og klik på run/kør. I det vindue skriver du "sfc /scanow". sfc står for system files checker og vil tjekke og reparere eventuelle system filer der måtte være i stykker. Den vil muligvis bede om den installations cd-rom. Den tager nogle minutter at køre igennem.
|
||
Panasonic TH42PX800E
Hjemmebygget Media Center Sony Surround anlæg |
||
![]() |
||
Auri ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
![]() |
|
Tak for svar det prøver jeg, jeg har prøvet at slette cookies etc. og der er ingen ændring, men nu prøver jeg lige det andet
mvh auri |
||
![]() |
||
bruger udmeldt 5 ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2006 Sted: lolland Status: Offline Point: 3584 |
![]() |
|
Har du tilføjet nyt hardware til dit netværk de sidste par dage? Ændret qnap opsætning? eller lign.. Det kunne være en netværks fejl og at du ikke får adgang til korrekt routing på dit net.. Måske aktiveret et bluetooth netkort i din pc eller andet som ændrer dit netværk.. Redigeret af pendec - 25-Juli-2008 kl. 14:18 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvis det ikke virker, så prøv at klikke på start og klik på run/kør. I det vindue skriver du "sfc /scanow". sfc står for system files checker og vil tjekke og reparere eventuelle system filer der måtte være i stykker. Den vil muligvis bede om den installations cd-rom. Den tager nogle minutter at køre igennem.
så siger den at windows ikke kan finde sfc/scanow |
||
![]() |
||
MCE Freak ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() |
|
Hvilket operativsystem er det?
|
||
Panasonic TH42PX800E
Hjemmebygget Media Center Sony Surround anlæg |
||
![]() |
||
![]() |
|
Windows XP prof. version 2002 service pack 3
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvad kan der være galt når den ikke vil køre SFC??
![]() ![]() |
||
![]() |
||
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4056 |
![]() |
|
Du har bemærket mellemrummet mellem "c" og "/" ? - altså:
Edit: Hov! Husk også at scannow er med dobbelt-n /Lars Redigeret af laursen - 26-Juli-2008 kl. 22:44 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så lang så godt Det er en pc fra sidste år og jeg har ikke lagt andet ind, end de opdateringer der kommer. Auri |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu har jeg fået den til at køre i ca. 20 min. og efterfølgende står der ikke noget, så går jeg udfra den har rettet det der skulle rettes?! Desværre har det ikke haft nogen effekt på problemet med Browseren! Hvis jeg afinstallere Windows, Skal der så tages backup af de forskellige mapper jeg vil gemme el. bliver det lagt ind igen når den reinstallerer? Auri |
||
![]() |
||
mos-eisley ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 529 |
![]() |
|
Prøv at sætte dine DNS servere direkte på pc'en, istedet for at den får dem fra routeren, f.eks: DNS 1: 193.88.44.22 (TDC) DNS 2: 208.67.222.222 (OpenDNS) Du kan se hvordan her: http://home19.inet.tele.dk/vikinger/XP/NetFire.htm Kig ved linien: "Internetfunktionalitet kan kræve at kende en værdi mere, som du også kommer frem til ved Under LAN egenskaber at markerer TCP/IP og klik på knap egenskaber."
Hent automatisk DNS serveraddresse ændres til "Brug følgende"...og tallene sættes ind. Redigeret af mos-eisley - 27-Juli-2008 kl. 12:10 |
||
Med Venlig Hilsen
Normann P. Nielsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |