|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() Sendt: 25-Maj-2009 kl. 15:44 |
Jeg kom egentlig til at tænke på noget forleden.
Jeg har sådan et VFD display monteret i mit HFX Mini kabinet. http://www.mm-vision.dk/produkter/visvare.asp?action=vis& ;varenr=51052&menu=mediacenter PT foregår alt fjernbetjeningen via: http://okmediapc.com/images/OEMMCEREMOTE3PK.jpg Burde jeg ikke kunne skrotte den store klumsede IR modtager fra MS, og få MS MCE fjernbetjeningen til at virke med IR-øjet fra VFD displayet? Jeg kan se at der følger en fjernbetjening med selve VFD displayet, så et eller andet må den da kunne modtage. Så spørgsmålet er vel nærmere hvorvidt den kan "oversætte" disse IR signaler? |
|
LG OLED65C9 monteret på Beovision 7 gulvstander.
B&O Stage Beoremote One |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
Har et imon VFD display. Her er det muligt helt banalt i opsætningen at vælge at man anvender en MCE-remote... |
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
daskino ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 783 |
![]() |
jo det kan du godt gøre, da man købte et imon vfd med origen kabinet følger der mce remote med til at styre det.
|
|
Sony 46HX823 Samsung H5505
Roku LT, Google nexus player, Sidewinder 4 Xtreamer, WD TV HD, Live Mini og Ryan Mini2, SB 3, Wii, |
|
![]() |
|
Langmack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
![]() |
Af en eller anden grund benytter jeg mig ikke af iMon's software, men derimod Frontview til at vise tekst på displayet.
Skal iMons software være installeret? I så fald virker det med Vista/Win7 ? |
|
|
![]() |
|
![]() |
Ser også først lige nu, at topic er helt malplaceret. En admin der gider flytte det til HTPC afdelingen?
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |