|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peter12 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Status: Offline Point: 100 |
![]() Sendt: 29-Marts-2006 kl. 13:47 |
Har rippet en DVD med DVDshrink og vil gerne brænde en ny med Nero. Hvad er gået galt siden lyden ikke kom med i mit første forsøg??? Gjorde således: valgte 1.Foto & DVD i nero - 2.Lav din egen DVD-video - 3.Tilføj videofiler (har i forvejen lagt den rippede DVD i en HD mappe) - 4.Finder mappen på HD (gennem Nero) - 5.Åbner video-TS-mappen - 6.Markerer alle filer i video-Ts - 7. overfører alle filer heri til Projekt. Gode råd søges
|
|
Med venlig hilsen
Peter |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Lyder besværligt. Eller gemme din DVDshrink rip i en iso fil, som senere kan brændes med nero. |
|
![]() |
|
peter12 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Status: Offline Point: 100 |
![]() |
Nå så kan problemet måske ligge i at der ved anvendelse af shrik direkte skal vælges at gemme iso-filformat.
|
|
Med venlig hilsen
Peter |
|
![]() |
|
Jannik ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
![]() |
Hej peter12, Bruger selv Nero på samme måde (næsten, jeg drag-dropper filerne i TS-folderen), har ingen problemer i den retning. Jeg er ikke sikker på at dit problem er Nero. Jeg har tidligere brugt DVD Shrink, og havde en enkelt gang problemer med lyden (Disney's Dumbo). Efter at have prøvet CloneDVD2 fra www.slysoft.com er der ingen vej tilbage. Du kan prøve det gratis i 21 dage.
|
|
Med venlig hilsen
Jannik |
|
![]() |
|
1mba ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 653 |
![]() |
Gjorde således: valgte 1.Foto & DVD i nero - 2.Lav din egen DVD-video - 3.Tilføj videofiler (har i forvejen lagt den rippede DVD i en HD mappe) - 4.Finder mappen på HD (gennem Nero) - 5.Åbner video-TS-mappen - 6.Markerer alle filer i video-Ts - 7. overfører alle filer heri til Projekt. Gode råd søges. [/QUOTE] Når du har åbnet "Nero StartSmart", kan du i venstre side vælge de forskellige programmer i Nero. Du skal vælge "Nero Express", her vælger du DVD-videofiler. Tryk på "Tilføj", vælg mappen med filmen i (du skal IKKE vælge video_ts eller audio_ts, men mappen de er placeret i) tryk på "Tilføj", tryk på "Afsluttet". Nu kan du se, at alle dine filer ligger hvor de skal og du kan fortsætte. Når du ved hvad de forskellige programmer kan bruges til er det hurtigere at vælge selve programmet end den vej Nero mener du skal gå. |
|
Venligst Michael / 1mba
Kiss DP-558 Rev.01 200GB 10.10.2006 køre Alternativ FW 1.1.7_Stage2_RF Meget Tilfreds. Lær af andres fejl, for du lever ikke længe nok til, at lave dem allesammen selv. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |