Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
lahan
Guld medlem
Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9376
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 14:28 |
flemming larsen skrev:
Hvad sker der efterhånden herinde. Nu må man ikke kalde sit setup for en hjemmebio, med mindre det er med projector, og nu vil i have fjernet smileys.
Det er da ved at gå op i hat og briller. |
hov du glemte at signaturen også skal fjernes.
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Point: 24766
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 14:31 |
Nå ja. Sorry. Jeg synes bare, at det er ved at være for meget. Det ender med at vi højest må skrive et vist antal ord, med mere.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Bschmidt
Guld medlem
Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 14:31 |
flemming larsen skrev:
Hvad sker der efterhånden herinde. Nu må man ikke kalde sit setup for en hjemmebio, med mindre det er med projector, og nu vil i have fjernet smileys.
Det er da ved at gå op i hat og briller. |
God pointe. Men du må da indrømme det kan tage lidt overhånd.
BS
|
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 14:34 |
Bschmidt skrev:
flemming larsen skrev:
Det er da ved at gå op i hat og briller. | God pointe. Men du må da indrømme det kan tage lidt overhånd.
BS |
Det kan du have ret i. Men igen, hvad ender det med
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Jonas_h
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4447
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 14:36 |
flemming larsen skrev:
Bschmidt skrev:
flemming larsen skrev:
Det er da ved at gå op i hat og briller. | God pointe. Men du må da indrømme det kan tage lidt overhånd.
BS |
Det kan du have ret i. Men igen, hvad ender det med |
Det der indlæg er et godt eksempel på overhånd. Hvorfor ikke skrive et normalt spørgsmålstegn? Og i dit oprindelig indlæg om, at det er ved at gå op i hat og briller... Der er da ingen der er i tvivl om, at du synes det er negativt, så hvorfor skal der være en smiley til sidst? Jeg har ikke noget imod brug af smileys - men man bør lige tænke sig om inden man sætter dem.
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 14:38 |
Jonas_h skrev:
Det der indlæg er et godt eksempel på overhånd. Hvorfor ikke skrive et normalt spørgsmålstegn? Og i dit oprindelig indlæg om, at det er ved at gå op i hat og briller... Der er da ingen der er i tvivl om, at du synes det er negativt, så hvorfor skal der være en smiley til sidst?
Jeg har ikke noget imod brug af smileys - men man bør lige tænke sig om inden man sætter dem.
|
Provokation.
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
Bschmidt
Guld medlem
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 14:41 |
flemming larsen skrev:
Bschmidt skrev:
God pointe. Men du må da indrømme det kan tage lidt overhånd.
BS |
Det kan du have ret i. Men igen, hvad ender det med |
Tja... nogen taler om fornyelse skal der til. Andre syntes det bliver for "Bent betjent" agtigt. Kan man ikke sige at som i mange andre forhold " med måde er alting godt" ? Og at der skal være plads til alle. Det gælder vel egentlig begge "grupperinger" og dem midtimellem.
BS
Redigeret af Bschmidt - 04-Juli-2011 kl. 14:42
|
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 14:47 |
Bschmidt skrev:
Tja... nogen taler om fornyelse skal der til. Andre syntes det bliver for "Bent betjent" agtigt. Kan man ikke sige at som i mange andre forhold "med måde er alting godt" ? Og at der skal være plads til alle. Det gælder vel egentlig begge "grupperinger" og dem midtimellem.
BS |
Jo, vi skal netop alle være her. Det er netop derfor, at jeg synes at det tager overhånd, med alle de begrænsninger, som flere gerne vil have på. Hvis der er nogle tråde jeg synes er for meget, jamen så holder jeg mig bare væk. Det kan vi vel allesammen gøre?
|
Mvh Flemming Larsen
|
|
lunddal
Guld medlem
Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8582
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 15:00 |
Jonas_h skrev:
flemming larsen skrev:
Bschmidt skrev:
flemming larsen skrev:
BS | Det kan du have ret i. Men igen, hvad ender det med |
Det der indlæg er et godt eksempel på overhånd. Hvorfor ikke skrive et normalt spørgsmålstegn? Og i dit oprindelig indlæg om, at det er ved at gå op i hat og briller... Der er da ingen der er i tvivl om, at du synes det er negativt, så hvorfor skal der være en smiley til sidst? Jeg har ikke noget imod brug af smileys - men man bør lige tænke sig om inden man sætter dem.
| Det værste er nu de indlæg, hvor brugeren ikke helt er med på betydningen - specielt går det galt med, hvor et par brugere konsekvent afslutter en ellers seriøs sætning med denne smiley, der jo netop lige giver læseren den tanke, at sætningen nok ikke skulle tages så seriøst alligevel. Stram op gutter
|
|
Jonas_h
Guld medlem
Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4447
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 15:03 |
lunddal skrev:
Jonas_h skrev:
flemming larsen skrev:
Bschmidt skrev:
flemming larsen skrev:
BS | Det kan du have ret i. Men igen, hvad ender det med |
|
Det værste er nu de indlæg, hvor brugeren ikke helt er med på betydningen - specielt går det galt med, hvor et par brugere konsekvent afslutter en ellers seriøs sætning med denne smiley, der jo netop lige giver læseren den tanke, at sætningen nok ikke skulle tages så seriøst alligevel.
Stram op gutter |
Synes den er ligeså slem, når en bruger afslutter en sætnnig med " ". I mine øjne, er dét det samme som at skrive "Hmm jeg ved egentligt ikke hvad jeg snakker om.". Men jeg siger skam heller ikke, at det er noget som skal forbydes her på sitet - prøver blot at give udtryk for, hvornår jeg ikke kan tage det seriøst.
|
|
Slettet_120331
--
Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Point: 1123
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 15:15 |
Afskaf smilies og lav en automatiseret funnktion der bruger webkameraet til at tage et billede i samme sekund som der trykkes "Besvar"
Skrevet som en joke men kunne faktisk være interessant at se hvordan det vil blive brugt.
|
|
Bschmidt
Guld medlem
|
Sendt: 04-Juli-2011 kl. 15:18 |
Briam skrev:
Afskaf smilies og lav en automatiseret funnktion der bruger webkameraet til at tage et billede i samme sekund som der trykkes "Besvar"
Skrevet som en joke men kunne faktisk være interessant at se hvordan det vil blive brugt. |
WHAT
BS
|
|
|