|
Brug android til Airplay, hvordan? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man mister ikke features ved at roote? Er der risiko for at jeg kan ødelægge telefonen ved at roote?
Jeg er klar over det med garantien, og det er lige noget der skal overvejes, da telefonen er fra december 13. |
|
![]() |
|
Bconrad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2006 Sted: Ry Status: Offline Point: 616 |
Man mister ingen features ved root, men får ofte tilføjet nye, og generelt er der vel ikke den store fare for at smadre den. Jeg har efterhånden haft en del android og har rootet dem alle.
Du kan fjerne root igen, så det ikke kan ses. Hvilken telefon har du? Nogle er nemmere at roote end andre, eksempelvis er min nuværende HTC one x lidt besværlig.
|
|
![]() |
|
ehrnberg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2011 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 184 |
Ok, jeg skal studere det lidt. Syntes bare det virkede lidt "farligt" ;)
Jeg har en Sony Experia z1 |
|
![]() |
|
phillipo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
http://forum.xda-developers.com/xperia-z1
Her kan du læse hvordan du rooter din Tlf. Jeg har haft rootet alle mine telefoner, fordelen er du kan fjerne alt det du ikke gider have, men ikke kan fjerne normalt.... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |