recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brug ATV3-remote med ATV4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brug ATV3-remote med ATV4?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brug ATV3-remote med ATV4?
    Sendt: 04-Juni-2016 kl. 12:20
Jeg er ved at opsætte min nye Apple TV 4
Men jeg hader fjernbetjeningen med touch-området
Det er upræcist
Kan man bruge fjernbetjeningen til Apple TV 3 i stedet?

Nå, skulle lige acceptere noget og gjorde det med ATV3-remoten
Så det ser ud til at virke Wink

Redigeret af jake51 - 04-Juni-2016 kl. 12:24
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Grafikeren Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-December-2015
Sted: Viby J, Danmark
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grafikeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2016 kl. 09:22
Hej jeg er ikke sikker på om du kan bruge atv3 fjernbetjeningen men hvis du har iPhone så bruge deres Remote app så bliver søge funktionen også nemmere da du får tastatur til søge med. Det kræver bare den seneste opdatering.
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2016 kl. 10:35
En update
Hvis man bruger ATV3-remoten med ATV4 kan man ikke slå undertekster til/fra
På den gamle remote holder man den øverste knap inde, på den nye remote skal man swipe på touch-området
Netop touch-området er noget l#rt, det er alt for upræcist
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2016 kl. 10:50
Ja. Touch området kræver lidt tilvænning - eller man helt dropper remoten :-). Jeg kører med en multiremote, hvor jeg har indstillet knapperne ift. ATV'en. Bruger dog ATV4 remoten til spil. Mener man kan indstille touch områdets følsomhed eller noget inde i indstillinger.
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2016 kl. 10:50
Hmm , jeg synes netop at touch virker fint. Gu ved om der er lidt forskelle i de remotes?
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
RasmusW Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Februar-2010
Sted: Aalborg, DK
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RasmusW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2016 kl. 17:13
Der er kommet en opdatering til ATV 4 remote. Prøv at undersøge om den er installeret (kræver at remoten er ladet op) og man kan køre den igennem ved at følgende nedenstående vejledning: http://www.idownloadblog.com/2016/03/01/how-to-update-siri-remote-firmware/

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu