recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brug bærbar som skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brug bærbar som skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Don Drift Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Don Drift Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brug bærbar som skærm
    Sendt: 07-Marts-2012 kl. 00:22
Kan man købe en bærbar computer som har hdmi-input, således man kan bruge dens skærm til f.eks. at vise billedet fra en Xbox 360 via. hdmi-stik?

Eller, kan man få enten en computer skærm, eller "mini" fjernsyn med hdmi som man nemt kan koble til?

Kodeordet er transportabelt!
Til top
Anaz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juni-2008
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anaz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2012 kl. 11:15
Jeg en lilliput 7" monitor. Det fungerer fint med ps3.. de er ret billige.
Til top
Don Drift Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Point: 102
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Don Drift Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2012 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af Anaz Anaz skrev:

Jeg en lilliput 7" monitor. Det fungerer fint med ps3.. de er ret billige.

Kunne du komme med et link eller fortælle hvad man skal søge efter for at finde sådan en?
Til top
Anaz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 30-Juni-2008
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Anaz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2012 kl. 05:05
http://lmgtfy.com/?q=+lilliput+7%22+monitor
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu