|
Brug for en hifiekspert og håndværker ved Aalborg |
Besvar |
Forfatter | |
Jokeren1943
Bruger Oprettet: 29-November-2015 Sted: Aalborg, Danmar Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-Juli-2024 kl. 21:18 |
Har brug for en HIFI ekspert der også kan hjælpe mig med at hæve mit tv-møbel og tv på væggen (vil have centerhøjtaleren mere i ørehøjde.
X - Du skal også vide noget om Hifi. Jeg skal have sat bananaplugs på mine højtalerkabler. X - Har købt et nyt LG TV. Her skal der sættes et nyt han-stik på. X og andre mindre Hifi-små ting Jeg er ikke specielt håndet så det skal du være. Jeg giver gerne 500 kr i timen (men du skal vide hvad du laver). Tager vel 2 timer. Hvis du ikke selv kan - kender du eventuelt nogen man kan kontakte i Aalborg området. Redigeret af Jokeren1943 - 25-Juli-2024 kl. 18:03 |
|
Jokeren1943
Bruger Oprettet: 29-November-2015 Sted: Aalborg, Danmar Status: Offline Point: 51 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hjælpen er på vej.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |