recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brug for hjælp til ny gamer pc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrug for hjælp til ny gamer pc

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
MarcellusMClay Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Maj-2008
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 05:52

Jobs- ka se at der er hele 8GB ram, men er det ikk for meget? Måske burde jeg spare og få mig 4GB ram i stedet, man spare 500kr. Der er da ingen der har brug for 8GB!

Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 07:44
Oprindeligt skrevet af MarcellusMClay MarcellusMClay skrev:

Jobs- ka se at der er hele 8GB ram, men er det ikk for meget? Måske burde jeg spare og få mig 4GB ram i stedet, man spare 500kr. Der er da ingen der har brug for 8GB!

Tro mig. RAM kan man aldrig få nok af.

Tag et spil som Age of Conan der lige er udkommet. Hvis du kører Vista, så er 2gb det absolutte MINIMUM i RAM for at du kan spille det bare NOGENLUNDE anstændigt.

Desuden koster RAM så lidt i dag at det er så lav en besparelse. Det er dog dit valg :)

Grunden til jeg vælger min er at jeg kender virksomheden, da jeg har købt computer der 5 gange inden de seneste 2 år og har altid været yderst tilfreds, plus at prismæssigt er den rigtig billig samt at de dele de bruger, som Ultraforce også gør, er mærkevarer.

Og så er jeg heller ikke så glad for at handle i udlandet når det kommer til sådan noget, HVIS der skulle komme en RMA sag på skidtet.

Og ja, kabinettet er hamrende fedt :)

Samsung 63",Samsung 32", LG 42", PS3 60gb, 5 midt- til high-end PC'ere, Xbox360 60gb
Til top
MarcellusMClay Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-Maj-2008
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2008 kl. 16:11
Ja kabinetet er sku fed, har blot hørt at alt snavs og fingeraftryk tydeligt kan ses på den. Den sølv farvede af dens slags er dog mega fed og ville have løst problemet.

hvor meget koster fragten? bor forresten i kbh.
Til top
jobs Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Juli-2007
Point: 182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2008 kl. 00:50

Oprindeligt skrevet af MarcellusMClay MarcellusMClay skrev:

Ja kabinetet er sku fed, har blot hørt at alt snavs og fingeraftryk tydeligt kan ses på den. Den sølv farvede af dens slags er dog mega fed og ville have løst problemet.

hvor meget koster fragten? bor forresten i kbh.

Hvis du bor i Kbh ville jeg hente maskinen, da biksen ligger i Rødovre eller noget lignende.

http://www.mm-vision.dk

Det er en af deres Intel Monstre maskiner.

Redigeret af jobs - 29-Maj-2008 kl. 00:53
Samsung 63",Samsung 32", LG 42", PS3 60gb, 5 midt- til high-end PC'ere, Xbox360 60gb
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu