recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brug for tryghedsaftale ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brug for tryghedsaftale ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
usse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér usse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brug for tryghedsaftale ?
    Sendt: 21-September-2012 kl. 00:48
Takker for svar, tror også jeg nøjes med min indbo :) 
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 13:14
Du har jo allerede noget dækning via din indboforsikring, så jeg ville jeg ikke købe EG tillægsforsikring.

Hvis du i øvrigt passer fornuftigt på dine ting ville jeg i det hele taqet ikke købe tillægsforsikring.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 16:00
Min holdning er helt klar.
 
Det er her de tjener deres penge.
 
I enkelt tilfælde kan det være en god deal. De fleste har ligende forsikring gennem deres familieforsikring.
 
Hvis du passer godt på dine ting er det spild af penge.
Til top
usse Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 31-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér usse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2012 kl. 15:52
Jeg har lige købt en bærbar computer og har i forvejen en IndboPlus forsikring hos Runa, som gælder elektronik med en selvrisiko på 1100kr, ved dog ikke om det er godt givet ud eller nødvendigt med en tryghedsaftale hos Elgiganten ? Det er jo alligevel en 1300kr man skal lange ud.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu