|
Brug for tryghedsaftale ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
usse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2012 kl. 15:52 |
Jeg har lige købt en bærbar computer og har i forvejen en IndboPlus forsikring hos Runa, som gælder elektronik med en selvrisiko på 1100kr, ved dog ikke om det er godt givet ud eller nødvendigt med en tryghedsaftale hos Elgiganten ? Det er jo alligevel en 1300kr man skal lange ud.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min holdning er helt klar.
Det er her de tjener deres penge. I enkelt tilfælde kan det være en god deal. De fleste har ligende forsikring gennem deres familieforsikring. Hvis du passer godt på dine ting er det spild af penge.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Du har jo allerede noget dækning via din indboforsikring, så jeg ville jeg ikke købe EG tillægsforsikring.
Hvis du i øvrigt passer fornuftigt på dine ting ville jeg i det hele taqet ikke købe tillægsforsikring. |
|
![]() |
|
usse ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 20 |
Takker for svar, tror også jeg nøjes med min indbo :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |