|
Bruge eget modem i stedet for stofas |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MGertz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Maj-2013 kl. 19:36 |
Hej.
Er der nogle som ved om det er muligt at bruge et andet modem end det stofa tilbyder? Jeg er personligt godt træt af det Thomson TWG870TS modem jeg har i dag. Jeg har pt slået router funktionen fra idet, og sat min egen router op, men det ville jo være rart at kunne nøjes med 1 router, i stedet for 2. og så sparer man jo også lidt strøm. Michael |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har samme modem og det kører ok, selvom det trådløse net ikke kører N. Hvis det ikke virker som det skal kan du vel bare fejlmelde det. Jeg havde problemer med et modem som flere gange smed forbindelsen og Stofa var henne og kigge på det. De fandt ingen fejl men jeg fik alligevel et nyt modem. Uden beregning.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
MGertz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 6 |
Modemmet virker sådan set fint nok, men bruger det kun som Kabelmodem, har slået Wifi og Router delen fra i det, da man ikke har fuld kontrol over router delen :( og derfor kke kan bruge det ordentligt.
|
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2126 |
Ok, og det er også træls at man ikke kan det.
|
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |