recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bruge IPHONE som IPOD Touch
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBruge IPHONE som IPOD Touch

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
HenrikH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 733
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2011 kl. 16:57
Hvad med at lade din 7 årige datter få den og bruge den som telefon. Det varer jo ikke længe inden hun sikkert skal have en alligevelBig smile
Køb et abonnement, hvor prisen er delvist fast. F.eks. Oister (3's discountselskab), der har et til 69 kr. pr. måned.  Det inkluderer fri SMS og datatrafik. Oveni prisen kommer så tale og MMS, men det er jo ikke de de unge bruger.
 
Den frie datatrafik er med en hastighed på 1 Mbit og 1 GB data pr. måned. Den låser ikke når de 1 GB nås, men går blot ned i hastighed (altså mindre end 1 Mbit) indtil næste månedsskifte.
 
Man kan tanke op via nettet så har man styr på pigens forbrug.
mvh

Henrik
Til top
Kennethxyz Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 269
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2011 kl. 08:57
Oprindeligt skrevet af Mejnert Mejnert skrev:

Der er Meget slid på bagsiden, og mange bittesmå ridser på glasset + 1 enkelt støvkorn. så jeg vil mene den skal have nyt glas. (kan se man kan få det skiftet for kr.300,-)
 
Det kan være jeg laver en salgsannonce senere, skal dog lige snakke med "den almægtige" der hjemme.
 
 

Støv under glasset er en samlingsfejl, og en ombytter fra apple, jeg ville forsøge at få en sprit ny på garantien inden jeg solgte den.

Jeg havde også en 32GB 3GS inden jeg fik min 4, og da jeg solgte den fik jeg den ombyttet på grund af støv bag glasset og en revne i bagcoveret. Det tog 3 dage hos 3, prøv at snakke med dem inden du sælger, hvis du sælger en sprit ny er den pludselig MEGET mere værd
Sony KDL-55AF8
Sony Playstation 5
Mac Mini
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 530
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2011 kl. 09:58

Henrik: hun får ikke en mobil tlf. nu, selvom jeg bliver presset. Disapprove

Kenneth: jeg vil prøve at snakke med butikken, fik den låst op i går, men tager gerne turen igen, hvis man kan få en ny. :-)
 
Til top
PeterJohan Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 15-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2011 kl. 11:26
Hvis det ender med at du kan få en ny på reklamationsretten, så ville jeg helt klart sælge den og købe en iPod touch til hende. En spritny 3Gs med 32 Gb burde jo kunne sælges for ihvertfald 2500-3000 kr. (afhængig af hvor meget den næsten udløbne garanti betyder for folk), og en iPod touch kan lige nu fås for lige under 1550 kr., hvis du bruger Pixmanias rabatkode der kan findes på www.ipodtouch.dk. På den måde er der jo også råd til at smide et lille gavekort til iTunes oveni, så hun kan fylde lidt musik på, og få et par spil Smile

Hvis du gerne vil vente lidt med at lade hende få mobil, så ville det nok også hjælpe lidt at give hende en iPod touch, så hun ikke hele tiden går og plager om at få simkort i sin iPhone Tongue
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 03-December-2007
Status: Offline
Point: 530
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 11:08
Glemte lige at komme med resultatet :-) :
 
jeg fik en ny, og den blev solgt for kr.1.500,- til min kones søster.
Det jeg kunne have fået mere for den på DBA, er billigt "givet ud" for de ++++'er jeg fik i bogen hos svigerfamilien :-)
 
Datter får en ny touch i julegave, når den tid kommer.
Til top
Thomaszulu Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2009
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 246
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 19:05
jeg solgte min iphone 3g'ser på en aften i sidste uge.. sat den til salg da jeg fik fri fra arbejde... til 2500kr.. En gut ringede samme aften ved 23 tiden og ville hente den med det samme. Solgt til prisen. Den var fra juli 09.. fatter det stadig ikke...Smile

folk siger at iphone er dyre... det er i hvertfald den billigste telefon jeg har haftSmile



Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 21:01
Lige et sidespørgsmål: Har tænkt lidt på om man kan slå tlf. delen helt fra i iPhonen? Altså jeg ved godt via flyfunktionen kan man slå det fra.. Men hvis man nu låner sin tlf. ud til én, om vedkommende så kun kan bruge den som iPod, kan det lade sig gøre? F.eks. låse flyfunktionen med kode eller noget i den retning??

På forhånd tak Wink
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Marts-2011 kl. 22:13
Fjerne SIM kortet.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Marts-2011 kl. 10:35
At fjerne simkortet, er selvf. en mulighed, bare ikke så praktisk.. Men udover det? Smile

Ikke sikkert at der findes en mulighed, jeg spørger bare..
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2011 kl. 22:58
Øeh - enten er jeg træt og har overset noget...

Eller også er det enkle svar vel bare at lade være at taste PIN-koden ind, når du låner den ud ?

Så virker det hele undtagen telefonen, men inklusive fx mail og spil via nettet, hvis man er på wifi.
Har selv lige tjekket, for jeg kom sgu lige i tvivl...


Redigeret af Tonedøv - 12-Marts-2011 kl. 09:56
Til top
Tonedøv Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Januar-2011
Status: Offline
Point: 123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2011 kl. 23:19
Så virker det hele undtagen telefonen, men inklusive fx mail og spil via nettet, hvis man er på wifi.
Har selv lige tjekket, for jeg kom sgu lige i tvivl...

Redigeret af Tonedøv - 12-Marts-2011 kl. 09:57
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2011 kl. 20:03
Okay fint Smile Men ja, at genstarte tlf. og undlade at indtaste pinkode, det må være løsningen.. 
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu