|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | |
Jannik K. ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
Spawn: Tak for forklaringen. Jeg har åbenbart ikke fulgt nok med i timen. Jeg ved ikke lige hvorfra jeg troede man kunne indstille opløsning på tv-siden, men jeg har misforstået et eller andet på et tidspunkt.. Øvrige forventninger? Jeg skriver at jeg ikke var helt tilfreds med tv'et når det blev brugt sammen med min urgamle dvd-afspiller, men det er jo baseret på noget forkert information. Grunden til jeg ikke skrev noget decideret om billedkvalitet er, at jeg endnu ikke har haft mulighed for at tilslutte tv'et til en ordentlig billedkilde. Tror i jeg vil få en hel masse ud af at investere i en billig Sony dvd med HDMI? Mvh Jannik |
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej derude
Hvis jeg forstå det rigtig med tilslutning af DVD afspilleren, så bør jeg sætte min KiSS DP558 til 720P i hidden menu. Hvad er bedst scart eller component. |
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
#Jannik ok, jeg tænkte på om du sammenlignede direkte med et godt CRT fjernsyn :-) Når jeg sammenligner med et godt CRT syntes jeg stadig dette giver det bedste billede, men det gør jeg i princippet i forhold til alle LCD. Vurderer jeg istedet Toshibaen i forhold til andre LCD, er jeg stadig meget tilfreds med billedet. I særdeleshed hvis prisen også tages med i betragtning. #Ulvaren Hvis din kiss kan sættes til 720p vil jeg mene du bør forsøge dette, du kan kun sende 720p gennem component, ikke gennem scart. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
ChriZ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() |
hey.. hvor blev billederne af? ;) vi sidder og tørster her.. :) /Christian |
|
![]() |
|
Bobcat3003 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Ja, kunne også godt tænke mig at se hvordan skærmen ser ud, når den bliver sat op i nogle hjemlige omgivelser, istedet for de kunstige "butiks-stuer"
![]() |
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej igen
En KiSS DP-558 kan i hiden menu sættes til forskellige outputs, hvor en af dem 720p. ![]() |
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
CarrotMan ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
![]() |
Ok, en lyn-anmeldelse
![]() Første indtryk: Pokkers, hvorfor købte jeg ikke en 37" ![]() ![]() Billede: Rigtigt godt. Ihvertfald på højde med mine forældres Sony s2010 og . Mit SCART-kabel er lige 20cm for kort så jeg har ingen dvd på endnu, men billedet på almindeligt antennesignal er rigtig godt. Fra computeren er det også fint og skarpt (dog kun testet i 4:3 / 1024x768). Der er vanvittigt man muligheder for at justere billedet - der går nok lidt inden jeg har testet dem alle. Lyd: Ganske god når først man får slået bassboost fra (hvem s***n har dog egentlig fundet på det???). Fjernbetjening: Aha, der er her de har sparet....Temmelig plasticagtig og en del af knapperne er noget tunge at trykke på. Her er Sony'en adskillige klasser bedre. Brugerfladen på Toshibaen er dog god og indstillingerne er generelt nemme at finde ud af (selv uden vejledning....) Konklusion: Til prisen et rigtigt godt køb :) /U. |
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Jeg synes, den er rimelig god. Og først og fremmest uden de sædv. klapper som japanerne elsker
![]() |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Anmeldelse af Toshiba 32WL66 Z LCD Hej alle. Hermed min anmeldelse af fælleskøbets Toshiba. Udseende/Design: Umiddelbart ser det flot ud. Minder meget om Sony's modeller. Rammen er sort og sølvfarvet plastik, og denne er udført gansk fornuftigt. Man har på intet tidspunkt fornemmelsen af at det er et tv i den billigere ende. Tilslutningsmulighederne er ikke druknet i designet. De sidder hensigtsmæssigt, i hvert fald i forhold til mit ophæng. Fjernbetjening: Ganske pæn af en "klassisk" plastik-fjernbetjening. Reagerer hurtigt og har fin rækkevidde. Flere har bemærket at den siger en lyd når man trykker "hjul ned" - dette sker også på min fjernbetjening, så det er sikker "meningen" Billede/opsætning: Nu bliver dette en kort anmeldelse men jeg må sige at jeg er imponeret over hvor godt billede man kan få for 8500 kroner. SD-signalet bliver omsat godt, dog uden at slå topmodellerne (nok også derfor der er en markant prisforskel) Billedet gennem DVD er rigtig flot. Det er let at sætte op i de meget brugervenlige menuer. Lyd: Jeg blev meget meget positiv overrasket over lyden på tv'et. Mange snakker om at lyden er elendig i mange LCD'er men må sige at lyden i denne er fyldig og god. Helt fin til alm. tv-kigning, og har så tilsluttet højtalerne til eks. film. Et plus uden tvivl. PC-tilslutning: Jeg har tilsluttet min computer via HDMI/DVI - dog har det ikke været muligt at indgå overscan. Jeg mangler en halv cm i hver side, samt billedet er ikke "skarpt" nok til at benytte det til reel computer-skærm. Dog skal det siges at jeg endnu ikke har forsøgt mig med diverse indstillinger og programmer. Jeg skal for det meste bruger pc-tilslutningen til at afspille lidt film, og til det virker den fint. Manual: Negativ side - manualen er kun på engelsk samt den nævner intet om eks. aftagning af foden. Dette forvoldte en del ukvemsord indtil en med-Toshiba ejer kunne informere hvilke skruer der skulle løsnes (de 5-7 sorte skruer i "fordybninger" på bagsiden af tv'et) Konklusion: Et rigtig godt tv til prisen!! Synes den leverer et lige så godt billede, hvis ikke bedre, som Samsung M61 - hvilket nok er det fjernsyn jeg ellers ville kigge på. (som er omkring denne prisklasse) Billeder nedenfor: FØR: EFTER: FJERNBETJENING: FORFRA: |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
M.H:T. evt. dansk manual har TC. hele tiden sagt at den går trykken når man har indtryk af, hvor mange det drejer sig om. Det synes jeg er helt fair og vi har fået besked i forvejen
![]() ![]() |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() |
Min anmeldese af Thoshiba w32
Billed: Rigtig godt billed med stofa digitale spejl og force reciveren, er meget tilfreds slår det panasonic jeg havde på prøve med flere længder. Billeder er også Toshibaens stærke side ifølge de fleste tests. Kan godt sammeligne det med Philips 9830, en kami har et og hans billed er ikke bedre. LYd: Lyden er ikke noget at prale af, ikke speciel god eller dårlig. Design: Foden kan jeg ikke lide, men ellers er designet for mig i top, kan godt lide at det er sort. Fjernbetjeningen er ringe har købt en Harmony 525 istedet. Opsætning: Opsætningen gik nem, også uden dansk manual, mangler lige at kalibrere tvet med Digital video essentials , dette skulle give et endnu bedre billed. Pc: Íkke prøvet det enddnu Konklusion: Tja er ganske godt tilfreds med tvet, og især til den pris, der er intet der kan sammenlignes sig med den i den prisklasse.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Har forsøgt mig via guiden i tråden Toshiba WL66Z og PowerStrip? og det fungerer perfekt. Det ændrer overscan så skærmen sagtens kan bruges til pc.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |