|
|
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6360 |
![]() |
Oakie: Hvad er "Lyststyrke"... |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Lysstyrke udtrykkes i candelaer. En meget normal lysstyrkeformåen på lcd. fladskærme er 5oo cd. Men man skruer jo op og ned for lyset på knappen lysstyrke som man gør for lydstyrken
![]() |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
|
Oakie ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 273 |
![]() |
Når konen er i det lille sorte sæt Oak |
|
![]() |
|
SJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juli-2005 Status: Offline Point: 609 |
![]() |
Jeg har læst på et andet forum, at skærmen skulle have problemer med Xbox360 forbundet via VGA indgangen. Billedet skulle være rykket for langt til venstre, dvs at noget af billedet ikke vises. Er det rigtigt?
Redigeret af SJ - 19-August-2006 kl. 20:20 |
|
![]() |
|
therkelsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Jeg skrev til Toshiba i Tyskland for at få dem til at be- eller afkræfte om DVB-t kunne håndtere danske undertekster. Svaret var, at det kunne det ikke så jeg har umiddelbart slået denne model ud af hovedet. Nu læser jeg så at du ikke har problemer med undertekster og derfor er skærmen tilbage i overvejelserne igen. Jeg vil derfor lige høre hvor du har købt din skærm og hvad prisen løb op i inkl. fragt til DK. /Therkelsen |
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej Nu fik jeg min Toshiba i fredags og fik DVB-T op at køre lørdag, men det vi har set med undertekster har været uden problemer. Pris leveret 11289kr, www.doran.dk
|
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
Bobcat3003 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Jeg er egentlig rigtig godt tilfreds med dette TV, og jeg har intet at udsætte på billedet fra hverken TV, DVD eller PC. Men jeg blev virkelig skuffet da jeg sluttede min Xbox 360 til via component stikket, jeg indstillede maskinen til til at køre via HD signal på 720p, farverne er skam også super skarpe nu (undtagen gul, af en eller anden grund), men hold da helt op hvor er tekst og "optegninger" (sorte streger, f.eks omkring logoer) godt nok grimme, virkelig kantet og grumset... Da jeg så smed Oblivion i maskinen blev det virkelig ækelt, spillet så simpelhen ud som om det kørte i 800x600 på en pc med laveste detaljegrad, alt var kantet og mat. Jeg aner virkelig ikke hvad der er i vejen her. På mit tidligere TV, stod alt flot og klart med masser af detaljer, hvilket det da bestemt også burde gøre på et HDTV, desuden synes jeg også det er svært at få en tilfredstillende lysstyrke på skærmen når man spiller, de fleste spil har det med at være meget meget mørke. Og i f.eks FPS og racerspil bliver billedet ekstemt sløret bare man bevæger sig en lille smule... lidt træls når man nu bruger sin 360'er så meget som mig :( Nogen der ved hvad problemet kan være? Er nemlig ikke sikker på om det egentlig er skærmen. Men på en af mine venners Philips fladskærm, ser det overhovedet ikke sådan ud... har leget med alle mulige former for indstillinger på både Tv og xbox Redigeret af Bobcat3003 - 20-August-2006 kl. 22:24 |
|
![]() |
|
BeLLe ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Status: Offline Point: 302 |
![]() |
Bobcat - har du prøvet med et HDMI kabel?
|
|
![]() |
|
Bobcat3003 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
360'eren har ikke nogen HDMI udgang :(
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Har ikke selv en xbox 360 så jeg har ingen praktiske erfaringer - men såvidt jeg har læst på av forums anbefales faktisk komponent 720p uden klager over billedkvalitet her er et screenshot som jeg syntes ser ok ud http://homepage.ntlworld.com/whitehead.alex/720p%20pt1/XB360 %20006.jpg Så det lyder lidt mærkelig at du oplever det så dårligt |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
jeg prøver lige at ta' nogle billeder i morgen, for teksten hos mig er overhovedet ikke så skarp
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Har du samme settings - 720p, Pal-60 osv ? Måske et dårligt kabel ? Jeg gætter bare her |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |