|
Bruger du audio delay? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er fra en mini Mac så det er dolby digital og DTS - så ikke dts hd Master og true dolby. Det vil det dog så oftest være ved afspilning fra ps4.
Med lag på 19-24ms er det det delay jeg skal forvente over all? Eller skal jeg påregne noget delay fra receiver også som skal ligges oven i de 19-24ms? |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
||
Bruger du scaleren i din forstærker?
Klaus |
|||
![]() |
|||
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
||
Nej.. Jeg skulle meget gerne have sat det til direct under videomode? Det tænker jeg er "passthrough".
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Det handler om billedlag - har intet med lyden at gøre! M.v.h. |
|||
![]() |
|||
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
||
Har du mulighed for at køre HDMI ARC, så du får lyden til receiveren fra TV'et i stedet? Så burde TV'et forsinke lyden lige så meget som billedet.
|
|||
Øst, vest, ::1 bedst
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
||
Men ingen surround lyd...
Klaus |
|||
![]() |
|||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
||
Det har da i den grad noget med lyden at gøre. For hvis billedet lagger 19-24ms kommer lyden jo 19-24ms for tidligt, altså skal du forsinke lyden med den samme mængde tid som billedet forsinkes i tv'et! |
|||
![]() |
|||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
||
Det er også en mulighed, men det kræver at tv'et kan sende lyden videre som bitstream uden at ændre på formatet. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |