|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
|
Helt korrekt men vil sige at indtil videre er det faktisk den sony der har gjort det bedst ud fra vores budget, eller den og så en af samsungs 6 series, men synes sgu helt ærligt det er svært at vurdere i butikkerne, og der er jo ikke en butik, som har alle de tv som vi har fundet frem til er gode, stående samme sted. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
Jeg vil sige, at vælger du/I LCD så er Sony i mine øjnene dem, der laver de bedste LCD paneler. Hvis i synes bedst om Sony-billedet generelt, så smut ind i et Sony-Center, her plejer de som oftest at gøre lidt ud af instillingerne
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() |
|
var faktisk der jeg så den første gang og tænke den kan jeg godt leve med.
Hvis jeg skal prøve at lede efter et andet fornuftigt plasma tv, hvad skal jeg prøve at kigge efter. g30 og vt30 skuffede jo :s |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Måske du skulle kigge efter dette tv LED tv.
Rasmus Larsen fra flatpanels har testet et LG LW980 hvor han skrev dette: 3D-billedkvaliteten på LW980W er rigtig flot - virkelig imponerende. Vi opdaterede for nylig vores LW650W test på baggrund af LGs nye 3D firmware , og LW980W fortsætter i samme spor. Detaljegraden i 3D-billeder lægger sig tæt op af aktive 3DTV og vi oplevede ingen tendens til crosstalk overhovedet (kun hvis Tv’et betragtes oppefra). Jeg mener ærligt, at LGs Cinema 3D-teknologi leverer lige så god, eller bedre, 3D-billedkvalitet som LCD/LED-modeller med aktiv 3D. 3D plasma-TV excellerer stadig på dette punkt, men bekostning af dyre 3D-briller. http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1319114529 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Helt sikker et fornuftigt tv. men prisen blev også 3doblet i forhold til sony'en. grunden til at jeg nævnte vt30 var, at jeg undrede mig over dette roste tv "hopper"/"blinker" sådan |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
|
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2036 |
![]() |
|
Jeg bruger kun uhyre sjældent 3D til film (Der er jo begrænset materiale tilgængeligt), men til gengæld meget ofte til PC og PS3 spil.
Så jeg anskuer 3D som en væsentlig feature ifbm spil, og som en ret uvæsentlig feature i forhold til alt andet, da der jo er relativt begrænset udvalg på den front (med mindre man er Britisk foldboldtosse) Redigeret af TBC1 - 12-November-2011 kl. 17:09 |
||
![]() |
||
![]() |
|
Så er derved væsenligt at sige at jeg uhyggeligt sjældent får tændt min ps3 og ikke har computer slået til mit tv, så det 3D der vil være aktuelt er det som der vil komme gennem de blå skiver, og set er jo minimalt også :)
|
||
![]() |
||
Kaktudsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Sted: Djursland Status: Offline Point: 89 |
![]() |
|
Vi bruger 3D funktionen i vores Samsung 7005. Både til film, og til PS3 spil. Vi har lige købt Ratchet & Clank All 4 One, og det er sgu ret cool i 3D
![]() Film er altså også federe i 3D, men ved godt at flertallet syntes det er overrated, og ikke pengene værd. Men vi syntes det er en cool feature, og indtil der kommer en nyere/federe teknik, vil vi blive ved med at se 3D
![]() Redigeret af Kaktudsen - 13-November-2011 kl. 21:29 |
||
Do NOT try this at home !!!
- Go to a friends house... |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |