|
Bruger I jeres 3D? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Steen2000 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2012 kl. 08:09 |
Hmm pengene værd (endnu)?
Bruger I jeres 3D muligheder overhovedet? Så på LG i går med passive briller. Syntes ganske fint, men derfra og så til at man bruger det .........
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke hoppet på bølgen.
De demoer jeg indtil nu har set er ikke særlig fede. Og så gider jeg ikke sidde med fjollede briller når jeg ser film. |
|
![]() |
|
Djaz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 137 |
Jeg har ikke dyrket så mange 3D film, men jeg synes det er rigtig fedt at se... og tænker slet ikke over jeg har briller på når først filmen er gået i gang :-)
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Jeg køber ser nok og 75%, af dem som kommer på Blu-ray. Der er da en del lort imellem, men nyder da at se de gode af dem.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg syntes at det er alt for forstyrrende for film oplevelsen at sidde med de briller så jeg bruger det slet ikke
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Mindre end lidt .
Købte TV´et udelukkende pga dens overlegne 2D performance, - og fik tilfældigvis 3D med i købet . .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2045 |
Stort set kun i forbindelse med computerspil. Det er der jeg syntes det pt. har den største berettigelse, ellers virker det ind til videre som en ret overflødig funktion. (Hvor mange gange ser man lige den samme 3D film?)
Redigeret af TBC1 - 14-Maj-2012 kl. 18:14 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jo da, vi ser en animeret film i 3D fra tid til anden, og Avatar er såmænd ikke så ringe i 3D
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Bruger det aldrig, regnede det for en gimmick og blev bekræftet i dette. Det er sjovt 5 minutter, men derefter opdager man hvor meget det egentligt ødelægger.
|
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1428 |
Har kun erfaring fra biografen, hvor jeg to gange hat været "tvunget" til at se film i 3D.
De første 5min er det imponerende, men der efter glemmer man lidt at det er 3D, og ligger ikke rigtigt mærke til det, og efter 10min, begynder jeg at blive rigtig irriteret over at skulle have de ekstra skod briller på, især fordi jeg i forvejen selv bruger briller.
|
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
GreatDane ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 55 |
Bruger det aldrig og kunnet jeg ha købt mit tv sidste år uden ville jeg have gjort det.
|
|
![]() |
|
Erik C ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-December-2011 Sted: Solrød Status: Offline Point: 8 |
Selvfølgelig gør vi det. Prøv bare Lion King.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |