recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bruger I jeres 3D?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bruger I jeres 3D?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 21:02
Bruger ikke 3D funktionen på mit. Gidder det ikke
Til top
Oil2bias Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Januar-2005
Sted: Denmark
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Oil2bias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2012 kl. 21:10
Hey.

Yes. Det bliver skam brugt. Alle 4 sæt briller bruges til familie, børnene og deres legekammerater, venner og bekendte. Det giver filmen en hel anden detalje og dybde grad som er rigtig fed. Sidder selv og kigger rigtig meget på baggrunde og detaljer som ellers ikke ses i 2D. :-)
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 01:02
Nope, fik lige akkurat pakket det ene par 3D-briller ud, testede dem og pakkede dem ned igen. De kommer ikke i brug igen! Jeg klarer mig fint med de 3D-film jeg kan se i Imperial.

/Nils
           
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 08:27
Kommer aldrig til at bruge 3D...!

M.v.h.
Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Notfast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af Oil2bias Oil2bias skrev:

Hey.

Yes. Det bliver skam brugt. Alle 4 sæt briller bruges til familie, børnene og deres legekammerater, venner og bekendte. Det giver filmen en hel anden detalje og dybde grad som er rigtig fed. Sidder selv og kigger rigtig meget på baggrunde og detaljer som ellers ikke ses i 2D. :-)

Hvilken film er det du ser?
Jeg oplever ofter at detaljerne ryger lidt i svinget når der laves 3D.

------------
Nej mit 3D bliver ikke brugt, jeg oplever en dårligere film oplevelse med 3D.

Redigeret af Notfast - 15-Maj-2012 kl. 10:46
.....
Til top
Vanderlay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juni-2006
Point: 1168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vanderlay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 10:48
Nej
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 10:59
ser heller ikke 3D. 
Det skulle da lige prøves med nogle små sekvenser da jeg købte TVét, men det var også det.

Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-August-2007
Point: 350
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér noob30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 11:15
Det er lækkert på ps3'eren, har spillet Motorstorm 3D & Crysis 2 i 3D og det kilder da i maven :) 
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2008
Point: 1760
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 12:57
Nu understøtter mit tv ikke 3D, så, så nemt er det jo. Men kæresten og jeg er allerede begyndt at undgå 3D film i biografen, så hvis endelig vi havde det derhjemme, er jeg temmelig sikker på at vi heller ikke gad det der. 

- Dog! Selv om man ikke har 3D, irriterer det mig alligevel helt vildt! Hvad sker der for at optimere film til 3D så meget at man er ved at gå amok over deres latterlige 3D-optimeret-effekter de tilføjer? Det fungere jo KUN i 3D - og er total latterligt at se på i alm. tv-kiggeri.

Gå nu væk med det, eller giv os en 2D optimeret film. Tænk det skulle komme dertil. 
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 13:58
Er ny med 3D film, og som underholdningsmedie synes jeg det er ganske fint. Så ja det bliver brugt. I og med jeg er ny i 3D, så foregår meget af det pt. på ungernes præmisser, dvs. animeret film. Ronald Barbaren og Shrek 1 er det foreløbig blevet til. Men der skal støves informationer igennem for at finde rigtig gode og flotte 3D film til farmand. Avatar er åbenbart ikke lige sådan at få fat i, siges der. Clash of the Titans har jeg liggende, men endnu ikke nået at se den ordentligt. Det siges dog det er noget værre bras. Har så en Imax Under the Sea, som jeg egentlig godt kan li, men jeg synes også den til tider har noget 3D effekt, som simpelthen smadre den totalt.

3D er kommet for at blive, i mit hjem. Jeg skal også i gang med at finde ud af, hvorfor og på hvad måde (udover design og gen-opladlige) der er forskel på div. briller. Fra 249,- og op over 1000,- der må være en eller anden form for væsentlig forskel. Samsungs mindste modeller, (dem til 249,-) kan bruges, men jeg er træt af det genspejl, man kan se i dem ved den mindste smule lys udefra.

Til top
rolighed Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2005
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rolighed Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 15:56
Har kun et enkelt sæt briller og har aldrig fået set andet end nogle få demoer. Fjernsynet er 50" - men da jeg sidder knap 4 meter væk, så er skærmen jo ikke særligt stor at se på... Og så går 3D effekten li'som lidt af det. Måske hvis jeg sad tættere på? Det er stuen bare slet ikke indrettet til.

For at giver mening for mig, så skal det op på det helt store lærred i biffen. Der har jeg til gengæld haft fantastiske 3D oplevelser (Avatar) og skod 3D oplevelser (Up!).

/Rolighed
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 22:43
Ja det her underbygger da kun min egen idé om at 3D ikke er lykken. Er ikke voldsomt imponeret over det jeg har set heller nemlig.

Har ikke 3D fjernsyn, og tror ikke jeg går glip af noget. Smile

Rasmus
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu