|
Bruger I jeres 3D? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg troede ikke jeg ville få det brugt, men til animationsfilm synes jeg det fungerer fremragende. Det samme med spil. Alm. film ser jeg dog i gammeldags 2D.
|
|||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|||
![]() |
|||
TBC1 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2046 |
||
Enig.
Med risiko for at gentage mig selv: Men det er i forbindelse med spil at 3D imho har sin berettigelse og relevans! ...Det ville jeg anbefale at man tog i betragtning når man overvejer sit behov for 3D
|
|||
![]() |
|||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
||
Har 3D afspiller og tv og har ikke set 3D endnu , men overvejer Avatar !
Stein
|
|||
![]() |
|||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
||
![]() Hilsen Ole
|
|||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Hvordan kan du konkludere at Rasmus ikke har set, når han blot fortæller at han ikke har et 3D TV hjemme? M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
kokkeole ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
||
Jeg konkluderer skam ingenting. Han skriver jo selv at han TROR ikke at han går glip af noget. Altså har han i hvert fald ikke set det hjemme, eller hvad? Har jeg misforstået noget, beklager jeg naturligvis. /Ole
|
|||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
|||
![]() |
|||
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
||
|
|||
![]() |
|||
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
||
Hej
ar lige set at de ar Avatar i 3D i elgíganten til 249. Hilsen Jan
|
|||
![]() |
|||
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
||
Langt det meste 3D indhold stinker.. jeg har dog ikke prøvet at spille i 3D, men i film synes jeg hurtigt man kommer over wow-stadiet.. lidt ligesom med et stort tv.
|
|||
![]() |
|||
jsj1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2009 Status: Offline Point: 291 |
||
...lidt ligesom et stort tv......æææhhh hvad??? Jeg er nu aldrig "kommet mig over" mit stoooore tv, glæder mig over det hver dag :-)
Iøvrigt, vi ser ikke så ofte 3D film, men har da set nogle enkelte, og må sige at er kvaliteten i orden (som fx Avatar) så er det da fedt at se. Men synes man bliver lidt tung i hovedet af at se en hel film i 3D.... |
|||
Mvh
Jan |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |