recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bruger I jeres 3D?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bruger I jeres 3D?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vistrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2012 kl. 22:46
Jeg troede ikke jeg ville få det brugt, men til animationsfilm synes jeg det fungerer fremragende. Det samme med spil. Alm. film ser jeg dog i gammeldags 2D. 
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Februar-2009
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 02:22
Enig.
Med risiko for at gentage mig selv: Men det er i forbindelse med spil at 3D imho har sin berettigelse og relevans! ...Det ville jeg anbefale at man tog i betragtning når man overvejer sit behov for 3D
Til top
The_Unforgiven Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Oktober-2004
Point: 450
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér The_Unforgiven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 10:29
Har 3D afspiller og tv og har ikke set 3D endnu , men overvejer Avatar !

Stein
Til top
kokkeole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kokkeole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 21:41
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Ja det her underbygger da kun min egen idé om at 3D ikke er lykken. Er ikke voldsomt imponeret over det jeg har set heller nemlig.

Har ikke 3D fjernsyn, og tror ikke jeg går glip af noget. Smile

Rasmus
Hvordan kan du udtale dig om det når du ikke har set det? Clap 
Vi ser 3D film herhjemme med mellemrum, og synes at det er flot og giver filmen en flot dybde.

Hilsen Ole
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 21:43
Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

Ja det her underbygger da kun min egen idé om at 3D ikke er lykken. Er ikke voldsomt imponeret over det jeg har set heller nemlig.

Rasmus

Vi ser 3D film herhjemme med mellemrum, og synes at det er flot og giver filmen en flot dybde.

Hilsen Ole

Hvordan kan du konkludere at Rasmus ikke har set, når han blot fortæller at han ikke har et 3D TV hjemme?

M.v.h.
Til top
kokkeole Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Februar-2006
Point: 852
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kokkeole Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af kokkeole kokkeole skrev:

Rasmus

Hilsen Ole

Hvordan kan du konkludere at Rasmus ikke har set, når han blot fortæller at han ikke har et 3D TV hjemme?

M.v.h.
Jeg konkluderer skam ingenting.

Han skriver jo selv at han TROR ikke at han går glip af noget. Altså har han i hvert fald ikke set det hjemme, eller hvad? Har jeg misforstået noget, beklager jeg naturligvis.

/Ole
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it.
Marants NR1604
Panasonic DMP-BDT310
B&W DS 2 Dipole
B&W CM 1
Subwoofer BW PV1
Samsung UE-46D8005/SMT-H3126
Til top
badedyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-April-2012
Sted: Karup J Danmark
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér badedyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Er ny med 3D film, og som underholdningsmedie synes jeg det er ganske fint. Så ja det bliver brugt. I og med jeg er ny i 3D, så foregår meget af det pt. på ungernes præmisser, dvs. animeret film. Ronald Barbaren og Shrek 1 er det foreløbig blevet til. Men der skal støves informationer igennem for at finde rigtig gode og flotte 3D film til farmand. Avatar er åbenbart ikke lige sådan at få fat i, siges der. Clash of the Titans har jeg liggende, men endnu ikke nået at se den ordentligt. Det siges dog det er noget værre bras. Har så en Imax Under the Sea, som jeg egentlig godt kan li, men jeg synes også den til tider har noget 3D effekt, som simpelthen smadre den totalt.

3D er kommet for at blive, i mit hjem. Jeg skal også i gang med at finde ud af, hvorfor og på hvad måde (udover design og gen-opladlige) der er forskel på div. briller. Fra 249,- og op over 1000,- der må være en eller anden form for væsentlig forskel. Samsungs mindste modeller, (dem til 249,-) kan bruges, men jeg er træt af det genspejl, man kan se i dem ved den mindste smule lys udefra.

Til top
badedyr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-April-2012
Sted: Karup J Danmark
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér badedyr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 21:55
Hej

ar lige set at de ar Avatar i 3D i elgíganten til 249.

Hilsen Jan
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 22:00
Langt det meste 3D indhold stinker.. jeg har dog ikke prøvet at spille i 3D, men i film synes jeg hurtigt man kommer over wow-stadiet.. lidt ligesom med et stort tv. 
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-December-2009
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 23:36
...lidt ligesom et stort tv......æææhhh hvad??? Jeg er nu aldrig "kommet mig over" mit stoooore tv, glæder mig over det hver dag :-)
Iøvrigt, vi ser ikke så ofte 3D film, men har da set nogle enkelte, og må sige at er kvaliteten i orden (som fx Avatar) så er det da fedt at se. Men synes man bliver lidt tung i hovedet af at se en hel film i 3D....
Mvh
Jan
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu