recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugeranmeldelse af LG BD370
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrugeranmeldelse af LG BD370

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Emne: Brugeranmeldelse af LG BD370
    Sendt: 21-April-2009 kl. 11:44
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 12:14

Glimrende og detaljeret anmeldelse.

Ja det kan være meget svært at skelne mellem billedkvalitet fra afspiller til afspiller - og man ofte nogen på hatten for sine meninger - godt gået

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 12:24
fin anmeldelse, måske mindre fint og vise 24 timer. Det er U....
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 12:24
Hej Hother,
Tak for de venlige ord. Jeg er klar til at modtage slag på hatten, og forventer det næsten også ;)

 Som beskrevet har jeg ikke noget testudstyr osv, så det har virkelig været pr. gefühl... Skulle nogle have gode ideer til hvad der kunne inkluderes i fremtidige gennemgange/"tests" så skriv det endeligt.

MVH CLAUS
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 12:45
Er lidt skuffet over vi ikke fik lov til at se noget videre til din Britney Spears dvd. Ellers fin anmeldelse.

En idé til en fremtidig gennemgang/test må jo så være din Britney Spears film! ;)

En minus ved den syntes dog at være mangel af wifi nu de har valgt at proppe Youtube på den. Det kan ikke være rigtigt man stadig laver enheder der kræver netkabel - Øv.

Derud over syntes jeg ikke du nævner noget omkring opstarts-tid? Om den er hurtig, langsom? om at starte op, og load ens BD film ind?


Redigeret af RuneH - 21-April-2009 kl. 12:47
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
kbh4 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 721
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 12:47
Har den "source direct"? Altså, hvor den automatisk outputter det format som kilden er gemt i (f.eks. 576i50 for DVD og 1080p24 for blu-ray).

-Kent
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Er lidt skuffet over vi ikke fik lov til at se noget videre til din Britney Spears dvd. Ellers fin anmeldelse.

En idé til en fremtidig gennemgang/test må jo så være din Britney Spears film! ;)

En minus ved den syntes dog at være mangel af wifi nu de har valgt at proppe Youtube på den. Det kan ikke være rigtigt man stadig laver enheder der kræver netkabel - Øv.

Derud over syntes jeg ikke du nævner noget omkring opstarts-tid? Om den er hurtig, langsom? om at starte op, og load ens BD film ind?


Hej du

Det står skam i artiklen... 20,1 sekunder fra isætning af disc til der var billede.

MVH Claus
Til top
Ham_Der_Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 13:11
Er lidt for cheap og plastik til min smag. Kanon anmeldelse :-) det er desværre ikke LG der får mig til at hoppe på Bluray vognen (yes sir er endnu ikke hoppet på den vogn endnu)
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 14:33

Interessant artikel. Sommetider, eller måske ret ofte, siger "mavefornemmelser" mere end de bedste tests.

Jeg har dog ét surt opstød. Du snakker om MKV "formatet", sådan lidt underforstået som om der er tale om et videoformat. Det er det IKKE!

MKV (eller Matroska) er en såkaldt container, ligesom AVI også er det. En container kan indeholde mange forskellige video- og lydformater (codecs). F.eks. er der intet i vejen for at smide H264/MPEG4AVC/AVCHD indhold ind i en AVI container. Eller DivX/XviD ind i en Matroska container.

Jeg ved godt, at det måske er lidt pernittengryn fra min side, men det er ekstremt "farligt" (og desværre for nemt) at vænne folk til de forkerte antagelser. Derfor vil jeg lige slå et slag for sagen, inden alt for mange begynder at sidestille MKV med HD video af en eller anden observans. :)

"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
kaja69 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-August-2007
Status: Offline
Point: 198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 15:34
Kan den monteres lodret (på væggen)?
LG OLED E8 55"
Samsung HU7505 55"
Epson EH-TW7000 102"
Marantz SR 6010 7.2
- 5.1: Dali Phantom IKON x4, Qln 500 & Sub12
- 2.0: Wharfedale Diamond 220
ELAC AM-180 2:0 (active)
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af azrael azrael skrev:

Interessant artikel. Sommetider, eller måske ret ofte, siger "mavefornemmelser" mere end de bedste tests.

Jeg har dog ét surt opstød. Du snakker om MKV "formatet", sådan lidt underforstået som om der er tale om et videoformat. Det er det IKKE!

MKV (eller Matroska) er en såkaldt container, ligesom AVI også er det. En container kan indeholde mange forskellige video- og lydformater (codecs). F.eks. er der intet i vejen for at smide H264/MPEG4AVC/AVCHD indhold ind i en AVI container. Eller DivX/XviD ind i en Matroska container.

Jeg ved godt, at det måske er lidt pernittengryn fra min side, men det er ekstremt "farligt" (og desværre for nemt) at vænne folk til de forkerte antagelser. Derfor vil jeg lige slå et slag for sagen, inden alt for mange begynder at sidestille MKV med HD video af en eller anden observans. :)



Du har helt ret, der er ikke tale om et videoformat men en container. Jeg har ikke tænkt over at det skulle udpensles da jeg skrev artiklen.

Det der er testet er H264 indhold i en MKV container.

Beklager misforståelsen

VH Claus
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2009 kl. 15:58
Oprindeligt skrevet af kaja69 kaja69 skrev:

Kan den monteres lodret (på væggen)?


Nej, skiven vil ikke sidde ordentlig i den ihvertfald.

VH Claus
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu