|
Brugeranmeldelse på Panasonic.com/dk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Juli-2014 kl. 00:40 |
Jeg har ofte tænkt på, om brugeranmeldelser på Panasonic´s danske hjemmeside reelt afspejlede det som kunder/bruger indsendte til Panasonic - altså at Panasonic ikke redigerede i det indsendte.
Så lidt for prøvens skyld indsendte jeg den minibrugeranmeldelse jeg lavede her på siden omkring mit nye Pana TX-58AX800. Heldigvis kan jeg berette, at Panasonic ikke redigerede i min minianmedelse, og det selvom det ikke alt sammen var bare ros. ![]() Du kan læse det indsendte her: http://www.panasonic.eu/reviews/da_DK/index.html?productID=TX-58AX800E
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |