|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Towle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Viborg, Danmark Status: Offline Point: 86 |
![]() Sendt: 06-December-2011 kl. 12:35 |
|
MP3TAG 2.48 (wrappet i WineSkin, så jeg kan køre det på Mac) kan stort set det jeg har brug for, men jeg har to problemer:
Skulle der ikke findes et standard-tag til BAND? Ved at google kan jeg læse noget om, at udvikleren har slået dette tag sammen med ALBUMARTIST og det er jo helt gak i låget. Og så kan jeg ikke finde ud af at lave nogle custom tags. For at oprette et brugerdefineret tag skal man indtaste 3 ting: Tag, source og Targit, men det er jo ikke for hvide mennesker at forstå. Sagen er, at jeg vil oprette flere musikbiblioteker efter denne opskrift: http://wiki.slimdevices.com/index.php/Multi_Library_plugin Dette kapitel er overstået og jeg er gået skridtet videre til at opsætte en brugerdefineret menu for klassisk musik. Desværre forsømte jeg at gennemlæse opgaven før jeg gik i gang og nu er jeg strandet ved punktet "Tagging", hvor der skal oprettes nogle brugerdefinerede tags: http://wiki.slimdevices.com/index.php/Setup_browse_menu_for_classical_music#Tagging Altså: Hvordan opretter jeg WORK, WORKSORT og MOVEMENT? Nå ja, jeg skal vel også oprette BAND Skal bruges på SqueezeBox Touch med nyeste software. Redigeret af Towle - 06-December-2011 kl. 12:53 |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
Er der ikke support for flere musikmapper i den udgave af Logitech Media Server?
|
||
![]() |
||
Towle ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Viborg, Danmark Status: Offline Point: 86 |
![]() |
|
I webinterfacet under grundindstillinger, er der felter til at definere flere "mediamapper". Hvis jeg holder markøren hen over Informations-ikonet, står der:
Jeg har ikke filosoferet nærmere over hvad det går ud på, men fandt det naturligt at skrive mine tre separate mapper ind der, uden egentlig at vide hvorfor jeg gjorde det. Om det kan klares med de indbyggede standarder, eller om jeg skal bruge Multi Library, er helt ligegyldigt for mig. Mit formål er udelukkende at holde den klassiske musik skarpt adskilt fra det øvrige. Jeg vil have det sådan, at når jeg browser efter ARTIST eller ALBUM, skal den alenlange liste ikke være inficeret med Kandis og Hansi Hinterhyler. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Det viser sig ved fintællingen, at Mp3Tag kan lave brugerdefinerede tags, hvilket var mit problem og det er nu løst.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |