recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugt Apple tv,  høj pris ???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt Apple tv, høj pris ???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brugt Apple tv, høj pris ???
    Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 22:16
Jeg undre mig lidt over at prisen for brugte Apple tv på dba er højre end en ny, jeg er dog ikke ret meget inde i det produkt, men overvejer at købe en. Er der nogen der kan forklare mig hvorfor det er sådan.
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2012 kl. 22:46
Ja det virker skørt. En mulighed er at Apple TV 2 kan jailbreakes det kan den nye Apple TV 3 ikke - endnu.
Hvis du ikke ved hvad jailbreak betyder så er Google din ven.

mvh
Allan

Redigeret af Allan Jensen - 15-Oktober-2012 kl. 22:47
Til top
jhjorsal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Februar-2007
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhjorsal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 08:10
Takker, jeg ved ikke ret meget om jailbreak, jeg har lige fået en Ipad af mit arbejde, og må indrømme at der pt åbner sig en helt ny apple verden for mig, og det virker umiddelbart rimelig gennemtænkt.
Til top
Allan Jensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 10-April-2006
Sted: Nordsjælland-DK
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Allan Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 09:37
Helt rigtigt lækre produkter men også en del mere kostbare end Windows produkter.
iPad'en er et lækkert og meget brugbart produkt.
Når Apple TV3 kan jailbreakes (meget snart sikkert) så vil prisen på en brugt Apple TV2 sikkert ligge på ca. kr. 500,00.
mvh
Allan

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

Helt rigtigt lækre produkter men også en del mere kostbare end Windows produkter.
Når Apple TV3 kan jailbreakes (meget snart sikkert) så vil prisen på en brugt Apple TV2 sikkert ligge på ca. kr. 500,00.
mvh
Allan

Kostbart og kostbart...Man skal jo ikke lægge flere tusinde kroner til styresystem eller kontorprogrammer.

Til top
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 11-August-2006
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bornholmeren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 19:56
Solgte min atv2 på dba på under 3 timer i dag. Gav 650 fik 850 :-) fra marts 2012
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
Byteman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-April-2006
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Byteman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2012 kl. 20:51
Oprindeligt skrevet af Beanie Beanie skrev:

Oprindeligt skrevet af Allan Jensen Allan Jensen skrev:

mvh
Allan

Kostbart og kostbart...Man skal jo ikke lægge flere tusinde kroner til styresystem eller kontorprogrammer.

ummm... Nu kan du jo købe en Win7 til ca. 750 kr. Derudover kan du altså købe Ofiice pakken i en home udgave til ca. 650 kr. Du kan indda finde gratis og meget velfungerende alternativer.
Så generelt må det siges at Apple er mere kostbare.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu