recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugt front højtalere til 2-4000?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt front højtalere til 2-4000?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
rexuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-November-2007
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rexuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 19:32
Har ikke hørt DLS R66. Den tror jeg desværre ikke fruen vil synes om :(
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 19:52
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det skal jeg fortælle dig - fordi forumsoftwaren ikke kan det, når jeg bruger min iPad.

Klaus

Jo den kan fra iPad bare sæt [ url ] link [/ url ] selvfølgelig uden mellemrum

Og hvis du vil have en anden tekst end link hedder [ url= link ] tekst [ / url ]

Som fx link til denne quote

Skrevet fra iPad af.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 20:12
R66 og B&W CM7 er cirka samme størrelse.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2014 kl. 20:52
Oprindeligt skrevet af JordanDK JordanDK skrev:

Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Det skal jeg fortælle dig - fordi forumsoftwaren ikke kan det, når jeg bruger min iPad.

Klaus

Jo den kan fra iPad bare sæt [ url ] link [/ url ] selvfølgelig uden mellemrum

Og hvis du vil have en anden tekst end link hedder [ url= link ] tekst [ / url ]

Som fx link til denne quote

Skrevet fra iPad af.
Tak for tippet, men det er den metode jeg bruger på både tablet og desktop, og alligevel laver den fejl.
Til top
rexuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rexuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 10:48
Det blev blot et par SA1280 mk2. De spiller rigtig godt og der er noget mere dybde i end 1230'erne. Selvom man nu ikke bliver blæst bagover af bassen :) 
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af rexuz rexuz skrev:

Det blev blot et par SA1280 mk2. De spiller rigtig godt og der er noget mere dybde i end 1230'erne. Selvom man nu ikke bliver blæst bagover af bassen :) 

Tillykke med dem.
Men jeg forstår ikke helt din "blot" holdning!
Hvorfor ikke bruge din tid og ressourcer på at finde det helt rigtige, i stedet for denne "bare" løsning....!!??

M.v.h.

Redigeret af Henrik B. - 05-April-2014 kl. 13:11
Til top
rexuz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rexuz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2014 kl. 22:14
Der skulle måske have stået "blot" kunne jo alligevel ikke vælge andet end SA ;) men det kan være om nogle år der skal prøves et andet mærke..
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu