|
Brugt ipad pro |
Besvar |
Forfatter | |
Thohan
Ny bruger Oprettet: 11-April-2021 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-April-2021 kl. 10:05 |
hej. Jeg skal købe en brugt ipad pro til min datter som skal bruge den til at tegne på. Der er mange brugte til salg fra 2017. Skal jeg være nervøs for at købe de gamle modeller. Det ville være surt at købe hvis den ikke længere kan opdateres f. Eks. Hvad kan i evt. anbefale at gøre. Prisen kan være op til 4.500 Ca.
|
|
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1401 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min datter har købt den nye iPad air til at tegne på.
|
|
Mvh Jesper
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Apple opdaterer typisk i fire-fem år - så 2017 er lige på grænsen. Men den holder jo ikke op med at virke, og hvis den først og fremmest er til at tegne på, så betyder det ikke alverden, at den ikke opdateres længere.
Til gengæld er batteriet næppe i top, hvilket du bør tjekke før køb. |
|
Thohan
Ny bruger Oprettet: 11-April-2021 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
super tak for svar. Har set nogle videoer og det bliver nok en iPad Air 2020 vi køber👍🏻👍🏻
|
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv en iPad pro 12,9 fra 2017 som jeg overtog for ca 1,5 år siden. Er super hurtig og godt batteri, kan anbefales. Bruger den hverdag til næsten alt.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |