recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugt - men hvilket?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt - men hvilket?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Binnerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Binnerup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brugt - men hvilket?
    Sendt: 08-Oktober-2021 kl. 22:35
Hejsa,

Jeg har i foråret solgt vores tidligere bolig incl. hjemmebiografen og alt teknikken, og nu er jeg ved at bygge ny i vores nye ejendom.

Lyd bliver for mig ikke for gammelt, og jeg vil derfor gerne finde noget brugt af en god kvalitet, så jeg ikke bliver flået.

Den tidligere biograf havde et par Jamo D590, en Jamo D8Cen (Concert) og fire D8Sur højttalere, og så en Jamo D4Sub, da det aldrig lykkedes mig at finde en D8 til en fornuftig pris.

Jeg kunne være fristet til at samle er lignende sæt, men udbuddet er ikke så stort da de serier har en del år på bagen.

Men har nogle inputs til andre systemer som kan matche det setup som minimum? Hvad har Dali haft i den kvalitet, B&W, og andre?

Inputs til hvilke serier jeg skal kigge efter?

Mange tak.
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2021 kl. 16:10
Dali evidence havde været mit valg.

Fede enheder lavet så de holder godt.
Lyder lækkert og med et godt sub setup kan du køre 370 hele vejen rundt 
Til top
Fattigrøven Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 19-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fattigrøven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2021 kl. 11:48
Hvad må det koste?

Jeg bruger selv noget Dali Zensor/argon og med en SVS subwoofer.
LG OLED
Marantz SR6015
Audiovector M3 Sig og ditto center
SVS PB3000
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu