recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Brugt" Pana 37PV60
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Brugt" Pana 37PV60

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lrev på jobbet Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2006 kl. 14:19

"Ved ikke helt hvad du mener"

Hej!

??...er sgu bange for at jeg ikke kan beskrive det mere præcist end jag allerede har gjort.

lrev

Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
Til top
Varmemesteren Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 18-December-2006
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2006 kl. 14:25

"??...er sgu bange for at jeg ikke kan beskrive det mere præcist end jag allerede har gjort."

Hej Irev

Tja... det kan være at jeg ikke helt er inde i din forum humor, men mon ikke det kommer med tiden

mvh Varmemesteren

Til top
nextgeneration Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 16-September-2006
Point: 1052
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2006 kl. 16:54
Hej Varmemester,

Du har to muligheder som jeg ser det:

1)
Pakke det hele pænt sammen og benytte din 14 dages returret. Da  købe det et andet sted / evt samme sted, og bede om en kasse der har ubrudt fabriksplombering og som har været uåbnet.

2)
Alternativt, hvis du er tilfreds og ikke gidder det extra mas, så behold det.

Redigeret af nextgeneration - 18-December-2006 kl. 17:13
Panasonic 50PX600E Plasma TV
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2006 kl. 17:55

Hej Nextgeneration

Jeg snupper løsning 2. Men vil da, næste gang jeg kommer ind i butikken, gøre opmærksom på min skuffelse over ikke at være gjort opmærksom på, at alt har været åbnet, det var ikke sådan jeg forstod sælgers forklaring om at køber var kommet hjem med skærmen, løftet låget af kassen, konen kigger og siger, det er for stort kør tilbage med det og køb et mindre, men det er måske bare mig? men når alt det er sagt, så var der også travlt i butikken igår søndag, så de har nok ikke haft tid til at tjekke hvordan det var blevet afleveret tilbage, jeg skal da lige sige at det var pakket fint ned efter den anden har haft det ude af kassen.

og lad det være de sidste ord i denne sag 

mvh Varmemesteren

Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2006 kl. 00:07
Alle poserne med tilbehør til de 2 stk. 42PV60'er jeg har haft hjemme, var åbne, dvs at posernes lukkemekanismer ikke var klikket sammen.

Jeg tvivler dog på, at jeg har fået to skærme fra to forskellige forhandlere, som har været brugte, men når den første skærm kom leveret totalskadet, uden at man kunne se nogen fysiske tegn på emballagen og den jeg har nu, har en del pixelfejl, bliver man sgu lidt paranoid. 

Andre med samme erfaringer?

Til top
13112 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-August-2006
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2006 kl. 00:22
Hvilke forhandlere har du fået de 2 skærme leveret fra?
Henrik
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2006 kl. 08:30

Oprindeligt skrevet af SJ SJ skrev:

Alle poserne med tilbehør til de 2 stk. 42PV60'er jeg har haft hjemme, var åbne, dvs at posernes lukkemekanismer ikke var klikket sammen.

Jeg tvivler dog på, at jeg har fået to skærme fra to forskellige forhandlere, som har været brugte, men når den første skærm kom leveret totalskadet, uden at man kunne se nogen fysiske tegn på emballagen og den jeg har nu, har en del pixelfejl, bliver man sgu lidt paranoid. 

Andre med samme erfaringer?

Hej SJ

mine poser var blever "revet" op ikke bare åbnet, men hvis du er i tvivl om at skærmen har været hos en anden kunde, så er der et link, som jeg desværre ikke kan huske hvor ligger, på en af siderne som fortæller hvordan du kommer ind i servicemenuen og der kan du se hvor lang tid skærmen har kørt, men da du har pixelfejl på din skærm så ville jeg, hvis jeg havde mulighed for det, da retunerer den.  

mvh Varmemesteren

Til top
SJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juli-2005
Point: 609
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2006 kl. 19:13
Desværre var der ikke flere skærme på lager, da jeg skrev til butikken angående pixelfejlene, så svaret var, at jeg kunne returnere det, hvis det var noget, jeg ikke kunne leve med og så ville jeg få tilsendt et nyt, når de igen kom på lager.

Da jeg har været ramt af uheld efter uheld med de mange fladskærme, jeg i år har haft hjemme og også har begrænset energi pga sygdom, valgte jeg at leve med fejlene.

Det bedste havde selvfølgelig været, at butikken havde sørget for ombytningen af skærmen på min adresse, når skærmene igen var kommet på lager, men så heldig er man sjældent og nu anses pixelfejl jo heller ikke som værende rigtige fejl.

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2006 kl. 20:29

Hej SJ

Det er jeg ked af og høre, god bedring

mvh Varmemesteren