|
Brugt Panasonic 55et60, et godt køb? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2014 kl. 22:31 |
Hejsa
Er ovennævnte tv et godt køb som brugt? Alder er ca. 1 år. Hvad er en fornuftig pris herpå? |
|
![]() |
|
MSP84 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 92 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er 7.000 kr. en fair pris eller kan man få et byt og bedre til samme pris?
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Er den de har hos elgiganten til 14999 så lyder 7000 som en ok pris
|
|
![]() |
|
Jep, det er den. Som jeg læser det i div. test er kvaliteten også ok. Hvis der er nogle der har erfaringer hører jeg gerne herom :-)
|
|
![]() |
|
hjernemadsen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 267 |
Jeg ville ikke lægge så meget vægt på prisen hos Elgiganten, da de er de eneste der sælger denne 2013 model. Jeg mener prisen var nede på 10.000 kr. på et tidspunkt. Prisen på 55" TV er også faldet meget i det forløbne år.
|
|
![]() |
|
FDP ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
Hejsa.
Jeg syntes helt klart at det er for dyrt, nå du skal tænke på der ikke er garanti på det brugte TV du evt.køber du kan få et bedre nyt TV til samme pris, og så er der jo også garanti med. Har eks. selv på Tilbud købt et Panasonic 55AS800 til 14.500 eller så et andet eksempel fra på et 50 tommer Panasonic AS600 Y til 6999 Kr. spritnyt fra forhandler. Ligeledes vil du kunne finde Samsung og Sony. |
|
Flemming
|
|
![]() |
|
Stougaard ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2011 Status: Offline Point: 363 |
Som fdp siger synes jeg prisen er i overkanten, modellen er ikke toppen og det er en gammel model.
Prisen fra elgiganten kan i ikke bruge til noget da bedre modeller er blevet solgt for mindre.
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Jeg har aldrig hørt om en 'ET'-model? Menes der VT her?
|
|
![]() |
|
FDP ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
ET modellen er et LCD TV fra Panasonic
Du kan evt. se mere her, blot tilfældigt Googlet http://www.lydogbillede.dk/test/panasonic-tx-l50et60/
|
|
Flemming
|
|
![]() |
|
Mange tak for jeres input. Jeg er sprunget fra pga. prisen. Har et Panasonic 42" PX80, som jo egentlig stadig klarer opgaven meget fint (indtil videre :))
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |