|
Brugt pavillion til hjemmebio... hvor? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
rasmus_bt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Oktober-2013 kl. 21:20 |
Hej folkens,
Ved ikke lige hvor jeg ellers skal smide denne tråd. Da jeg ikke har et ekstra rum i huset eller en kælder, skal der bygges et decideret bio-rum i baghaven. I stedet for at skulle bygge op fra bunden, tænker jeg på at anskaffe mig en brugt pavillon. Er der nogen der ved hvilke firmaer der sælger sådanne brugt? Har kigget inde på DBA under flytbare huse. Her er udvalget ikke stort og for dyrt. Håber der er nogen der kan hjælpe. |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad evt med en brugt skurvogn? De kan oftest fås til en fornuftig penge. Desuden er de nemme at mørklægge da de fleste har faste "låger" til at lukke for vinduer som indbrudssikring. Mvh. Fausing
|
|
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|
![]() |
|
rasmus_bt ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 286 |
Det vil jeg prøve at tjekke ud.
|
|
![]() |
|
Therien ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Ud i kulden med øsen og mur garagen til
![]() |
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
![]() |
|
Den holder allerede udenfor.
![]() |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
De her feks, er et firma som også selv bygger helt nye. http://brugteskurvogne.dk
Men hvor stort et rum går du da efter at få? |
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Jeg har ikke målt endeligt op men i omegnen af 15-20 m2.
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Nu er jeg ikke klar over om størrelsen lever op til dine forventninger, men hvad med at kontakte det lokale uddannelsessted for tømrer? Jeg ved at der i Esbjerg ved EUC Vest sælges ud af projekter som har været udarbejdet under uddannelses, og så vidt jeg husker så betaler man ikke for mere end materialerne. Det er ikke sikkert det kan bruges, men det er da måske værd at undersøge?
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Synes jer ser sådan et salg, ved alle tekniske skoler. De koster ikke mange knaster, og ser egentlig fine nok ud. De skal dog nok have noget olie eller maling, for at kunne holde til vejret i flere år.
|
|
![]() |
|
jgni ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
|
Mvh. Jan
|
|
![]() |
|
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
Fra tid til anden kan man købe skurvogne på maskin- og konkursauktioner.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |