recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugt projektor til soveværelset?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt projektor til soveværelset?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Dyberg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dyberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brugt projektor til soveværelset?
    Sendt: 01-Juli-2016 kl. 14:06
Nu er tiden kommet til, at jeg skal have min første projektor, yay.

Dog bliver det ikke noget vildt, det er simpelthen fordi vi ikke har plads til at TV i soveværelset, så er det nemmere med en projektor i loftet og et automatisk lærred ;-)

Tænker det bare skal være en brugt projektor, da jeg ikke helt ve dom jeg har mod på en helt ny, den skal "bare" være fullHD, og der skal være HDMI indgang, vi ser primært film ved at caste Plex igennem Chromecast, der må også gerne være TV tuner i.

Har i nogle gode bud, budgettet er ikke fastlagt helt, da jeg ikke ved hvad sådan noget koster, så skriv gerne hvad jeg skal være opmærksom på, og om i har nogle gode bud på hvad jeg evt. kunne købe :-)
Det tager mange år for en studerende, at få samlet et ordentligt setup ;)
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2016 kl. 16:11
Tror ikke du kan finde en projektor med indbygget TV tuner, desværre. Desuden ville jeg nok personligt foretrække et TV fremfor en PJ i et soveværelse, da jeg vil mene at en PJ ville give for meget lys samt støje for meget.
Må jeg i øvrigt spørge, hvorfor I ikke bare hænger en fladskærm på væggen, der hvor I vil have et lærred hængende? Er det fordi lærred skal hænge foran et skab ell. lign?

Redigeret af jacobe - 07-Juli-2016 kl. 16:13
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2016 kl. 16:17
Det findes der også en løsning på: TV'et ligger under sengen
https://m.youtube.com/watch?v=tt14SLtej7c
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2016 kl. 16:22
Sjov idé ... men kommentarerne under videoen er endnu sjovere LOL
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu