recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugt Projektor?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt Projektor?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Di Gio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brugt Projektor?
    Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 16:40
Hej

Jeg har intet forstand på projektor derfor jeg søger et råd herinde.

Vil gerne have en projektor til min garage, den skal bruges til en fodboldkamp i ny og næ og meget lidt movie/gaming.

Er på udkig efter noget brugt og mit budget er ca 3500 kr. inkl lærred.

Har fundet en Sanyo Plv-Z700 inkl lærred som rammer ca mit budget.
Har i mine unge dage haft en Sanyo z4 som jeg var yders tilfreds med, der er nok sket en del siden :)
Til top
Di Gio Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2007
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Di Gio Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2015 kl. 20:18
Hej

Jeg købte Panasonic pt-ax200e inkl et fint motor lærred. Synes kvalitet er rigtig fin.
Nogen der kender noget til den model?

Til top
jimmi1311 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-September-2006
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmi1311 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2015 kl. 11:30
Min erfaring er at så længe du køber en rigtig film projekter og et nogenlund lærrede så vil du blive imponeret og tilfreds de næste par år. 

Hvis du så bliver bidt af det kan du altid opgradere senere. 

Kiggede lige på DBA tænker at du ikke går helt galt i byen med de to her: 

MVH
JImmi
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu