recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugt Sony STR-DN1080 købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Brugt Sony STR-DN1080 købes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Broholm2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Maj-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Broholm2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Brugt Sony STR-DN1080 købes
    Sendt: 07-Marts-2020 kl. 10:07
Hej

Jeg besluttede for noget tid siden at sælge mit surround system og erstatte den med en Soundbar og trådløs Sub. Big mistake. SÅ, jeg fik heldigvis ikke solgt mine højttalere, men min surround receiver kom jeg desværre af med. Jeg har kigget på en DN1080 som jeg tænker vil passe sig godt. Er der nogen der ligger inde med en, som de evt gerne vli sælge? Eller noget lignende?

/Claus
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 816
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2020 kl. 11:15
Benyt dig af salg og køb tråden her på sitet
Til top
Broholm2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Maj-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Broholm2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Marts-2020 kl. 12:36
ups beklager. Opretter lige der i stedet for. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu