|
Brugt System Audio (har brug for hjælp) og sub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2014 kl. 21:19 |
hej håber i kan hjælpe lidt.
jeg har selv System Audio 1280mkII front og SA 520AV center og jamo 200 surround jeg vil så gerne ha en SUB igen og har kikket lidt omkring.. før i tiden havde jeg selv en SYSTEM AUDIO SUB electro175 der koster idag omkring 4-5000 kr som ny jeg har så fundet et sæt på DBA bestående af: 2 stk. sattelithøjtalere - SA205 2 stk. gulvhøjtalere - SA1230 1 stk. centerhøjtaler - SA210AV 1 stk. subwoofer - SE175 som jeg kan få for 4250 kr afhentet, det skulle efter sigende være i perfekt stand men omkring ca. 8-10 år gammel er det skidt at købe noget der er så gammel og er det for "meget" for sættet ?? jeg har også overvejet en billigere sub fra ARGON SUB10 til 1899 kr håber i kan hjælpe lidt er i tvivl..
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19844 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Højttalere der er 8 år gamle virker stadig, med mindre at de er blevet "voldtaget", men det gælder også for 1/2 år gamle højttalere.
Klaus |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lige opdaget at mine SA 1280'er har et par små fine rifter i gummikanten på 2 af enhederne i højtalerene
![]() nu er jeg ikke den store højtaler ekspert. men hvad betydning har sådan et par rifter, der mangler ikke gummi,?? hvad vil i anbefale man får i stedet for et sæt SA 1280mk2 hvis man skulle købe noget i dag til rimelige priser maks 6000 kr for et sæt. de skal trækkes af en Yamaha rx-775
Redigeret af iceman24 - 11-Januar-2014 kl. 00:14 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |