recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brugte reol/standerhøjttalere til max 5K?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrugte reol/standerhøjttalere til max 5K?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
malkekoen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Maj-2006
Status: Offline
Point: 50
Direkte link til dette indlæg Emne: Brugte reol/standerhøjttalere til max 5K?
    Sendt: 25-Oktober-2006 kl. 23:00

Hej!

Vi skal bruge nogle nye brugte stander/reolhøjttalere til stuen. De skal spændes for en Harman Kardon AVR 630 reciever.

De skal være gode til både stereo og i et surround setup.

Det er afgørende at de spiller med fylde, klarhed og en rimelig bund! Stuen er ca. 20 kvm. Hvis de mangler bund, kan en sub også komme på tale (i så fald, kom gerne med forslag) 

Genrer: Pop, rock, jazz og funk - så lidt af det hele .

De skal spille bedre end KEF æggene (har hørt 2005.2 modellen). Er B&W 602 S3 det bedste bud?

Vores budget er op til kr. 5.000,- - 6.000,- for et godt sæt brugte højttalere - så skyd løs. Giv meget gerne konkrete forslag fra dba eller lign.

Glæder os til at høre jeres forslag

Til top
Nullermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 05-August-2006
Sted: Trørød, Danmark
Status: Offline
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2006 kl. 00:05

Jeg har selv 3 stk system audio 220 AV, som jeg netop har brugt til stereo og surround. Til stereo kan det godt gå an uden sub, men til surround er en sub nødvendig. Jeg har netop sat dem ned til 5000,-. Link til dba annonce.

Jeg bruger dem sammen med en System audio sub 50, som jeg er glad for men som ikke er til salg. De er koblet til en Denon AVR-3801 surround forstærker.

Jeg sælger dem vi er gået væk fra mørke træsorter i vores stue. Det var derfor nemt at overtale finansministeren om at vi da måtte have nogle nye System audio højtalere i hvid finish 

Du kan ringe / maile hvis det har interesse.

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu