|
Brum i højttalere når antennestik tilsluttes stofa |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Januar-2015 kl. 12:04 |
Surround forforstærker med hdmi (Nuforce AVP-18) og
surround effektforstærker (Nuforce MCA-20) HDMI out fra forforstærker til TV og så går hdmi fra stofa vip1903 boksen til hdmi i forforstærkeren. Så snart antennekablet sættes i er der en del brum i højttalerene. Vi har prøvet et andet hdmi kabel og en anden dvb-c boks - uden det hjælper. Ud fra ovenstående link lader det til at galvanisk adskillelse vil afhjælpe problemet. Hvad tror I? Det er vel sådan et kabel her: Da jeg tidligere kørte uden hdmi i forstærkersæt og dermed lyd via coax eller optisk/toslink oplevede jeg ikke problemet. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der vindes heller ikke noget ved at bruge HDMI til Reciver, så tilslut som det var før, så løses problemet uden yderligere tiltag. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Warren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-November-2006 Status: Offline Point: 786 |
Jeg har kun 1 hdmi stik tilbage i TV som virker (508XD) - tror de andre 2 er brændt af med tiden.
Vil gerne undgå den Lindy hdmi splitter boks jeg har liggende.
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Kabel tv giver tit problemer med jord.
Denne adskiller kan muligvis løse problemet.
|
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Har selv haft samme problem. Jeg fik mig sådan en adskiller, og det hjalp.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |