|
Brum på effekttrin |
Besvar |
Forfatter | |
lockdown
Bruger Oprettet: 18-Marts-2019 Sted: Kolding Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-April-2019 kl. 07:51 |
Hej
Har brug for seriøs viden her Mit effekttrin brummer meget svagt når det er tændt, har prøvet at tage alt fra, skifte kontakt, intet har indtil nu afhjulpet. Har så herinde i en anden tråd læst lidt om at der måske skal et filter til? af en eller anden art Men da jeg ingen viden har om at fjærne/dæmpe den slags brum, må jeg bede om hjælp herinde for en sikkerhedsskyld: det er kun trinnet der brummer og der kan høres en meget svag snerren i side højttalen men så skal jeg tæt på. Jeg kører 5.1 og lyden er perfekt håber på seriøs hjælp
|
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket effekttrin er der tale om? Og der er tale om brum i selve effekttrinet?
Er den jordet? Har du prøvet at vende netstikket?
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
lockdown
Funktioner
Tak(0)
|
nej det er ikke jordet da jeg ikke ah
har en kontakt med jord, vende stikket? det er en Rotel 1965
|
|
lockdown
Funktioner
Tak(0)
|
ja det er fra selve trinnet
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
Trinnet brummer. Betyder det at det er mekanisk snerren fra selve forstærkeren, eller er det ude i højttalerne det er galt? Klaus
|
|
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Online Point: 2205 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis der kun er to ben på strømstikket til at sætte i stikkontakten, så er det, der menes med at vende det. Tag stikket ud af stikkontakten, vend stikket, og sæt det i igen. Er der tre ben på strømstikket, så kan det ikke vendes.
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde problemet med min effekt. Her hjalp det at bytte retnng på phono kablerne?????
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |