|
Brum på tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 366 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Oktober-2014 kl. 07:52 |
Jeg har fået brum på et af mine 3 tv, Jeg har lige lavet min antenneføring om, før sad alle 3 parallelt over antennen, nu går der et kabel fra antennen ned i en splitter og ud til de 3 tv, de 2 virker fint men det 3. er begyndt at brumme, og jeg har haft min f-connector til det tv demonteret og monteret flere gange - det sidder fint, hvad kan det være?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7196 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sikkert ikke noget med din antenneføring at gøre.
Brum kommer tit fra tv. Nogle gør det fra nye af og andre får det med tiden. Jeg vil kalde det et alders tegn når det begynder efter 3 år. Har selv et 32'' som er begyndt at brumme. Og det er nok 3-4 år gammelt |
|
![]() |
|
jhjorsal ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 366 |
hmm, bare mærkeligt at det begyndet lige da jeg lavede antenneføringen om, og der er ikke noget når knægten spiller Fifa på PS 3
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
Har du prøvet at slå antennen til på anden måde? Fx til et af de stik, hvor der ikke er brummen?
|
|
![]() |
|
Nej det kunne jeg selvfølgelig lige prøve, du hører nærmere
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Hvordan ved du at OP's TV er 3 år gammelt!!?? M.v.h. |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7196 |
Rent gæt. Men et tv der brummer er bare generende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |