|
|
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Forfatter | ||
naviga2r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
[/QUOTE] Som forbruger der er så uheldig at ha' købt et LB1R, der brummer så kan jeg godt blive lidt gal i skralden når man læser den besked fra justbuyit. Jeg mener ikke at der er pisket en stemning op. Det er jo bare en konstatering fra flere utilfredse kunder - havd havde de regnet med. Man kan jo ikke blive ved at være positiv og holde en god tone når LG og andre forhaler en løsning på problemet. Som jeg skrev tidligere så må der være tale om en fejl hvis vi kun er få ud af mange der har et TV der brummer. Hvor svært kan det være. Når så LG oven i købet skriver at TV'et bruger for meget strøm og det er det der skaber problemet - ja hvad er så problemet. KOM NU IGANG MED AT LØSE DET SÅ VI KAN FÅ DET FULDE UDBYTTE/ DEN FULDE NYDELSE AF DETTE ELLERS UDEMÆRKEDE TV!!! [/QUOTE]
Pisker en stemning op??? Er det ikke ganske naturligt, når man ofrer så mange penge på et tv, at det også yder optimalt? Ellers kunne jeg sgu være driblet i Aldi og hentet et eller andet tilfældigt ugetilbud! ChrisJJ: TV bliver henter her til formiddag, jeg ved ikke hvornår, jeg får besked af Dansk Teknik Center - men jeg "kontakter" dig med det samme. Glæder mig også til at høre din løsning. |
||
LG37LB1
|
||
![]() |
||
naviga2r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Hej naviga2r Jeg blev kontaktet i går af Gynter (fragtmand fra DTC). Han henter mit TV på mandag. Skulle ha' hentet det i dag, men det passede ikke lige ind i mine planer. Så jeg pakker det i kassen på søndag så det er klar til afhentning mandag morgen. Det bliver spændende at se hvad de finder ud af "Yes it is true that there are some problems with this tv and the noise. We have been told by our head office that it is caused by the power supply, and that it is this one that is making the noise. But some customers have complained about it and have actually found a way to fix it. We still do not have an official solution to fix the problem, so until now, nothing has been changhed in the tv's" Hvis ovenstånde er korrekt så er det vel "bare" at skifte strømforsyningen
[/QUOTE] Det virker helt forrykt, at de godt ved, at der er noget galt, men ikke vil acceptere det som en fejl. Jeg har netop sendt fragtmanden ud af døren med TV under armen (næsten |
||
LG37LB1
|
||
![]() |
||
naviga2r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Jeg har jo desværre fået forlagt min kvittering og får tilsendt en ny, så der er i hvert fald en lille udsættelse, men ellers sagde fragtmanden, uden at kunne give en tidshorisont, at de plejer "at være rimelig hurtige" - så tidlig næste uge. Jeg krydser fingre. Jeg vedlagde i øvrigt linket hertil samt citatet fra LG omkring den larmende strømforsyning. Nu får vi se... |
||
LG37LB1
|
||
![]() |
||
naviga2r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Kvittering tilsendt - sendes mandag.. |
||
LG37LB1
|
||
![]() |
||
naviga2r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Nu begynder det at blive spændende... Kan ikke rigtigt finde ud af, om din afstemning giver pote? Der er 10 "brummere" - troede måske, der var flere. |
||
LG37LB1
|
||
![]() |
||
Ronster ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
|
Hej ChrisJJ OK 10 brummere er jo ikke vildt mange, men det er vel 10 for meget!!! Jeg glæder mig også til at høre hvad de siger til din skærm. Jeg afventer nemlif lidt med at sende min til service indtil vi har en løsning på problemet ![]() |
||
![]() |
||
naviga2r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Jeg har netop talt med Elesco/dansk teknik center - status forventes sidst på ugen. Jeg skal ringe ind på torsdag Ræsonnementet omkring de ikke kan kalde ti brummere "en generel fejl" - lyder faktisk ok. Vi får se.... |
||
LG37LB1
|
||
![]() |
||
Ronster ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
|
Hej naviga2r Noget nyt vedr. din skærm idag??? |
||
![]() |
||
naviga2r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Jeg har netop talt med firmaet, og de er desværre ikke kommet med et resultat i dag, men jeg skal forsøge at ringe igen i morgen formiddag. Umiddelbart har de et problem med det - hvilket jo både kan være godt og skidt???? |
||
LG37LB1
|
||
![]() |
||
Bimsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2004 Sted: Sverige Status: Offline Point: 511 |
![]() |
|
Er det 'kun' 37" modellen som der er problemer med? Overvejer selv at hoppe på 32" modellen |
||
![]() |
||
naviga2r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
|
Nej, desværre ikke. Læs: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=14631& PN=1&TPN=500 Jeg vil dog gerne sige, at det er et KANON fjernsyn, og at det ikke er alle modeller, der brummer. Jeg ville dog nok vente, til de har fået rettet "fejlen". |
||
LG37LB1
|
||
![]() |
||
zemo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
![]() |
|
Jeg får mit (32") i morgen, fredag (forhåbentlig).
Jeg er rasende spændt på om det brummer/ikke brummer. Under alle omstændigheder melder jeg tilbage i afstemningen. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |