|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |||
naviga2r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
||
Øv også - ingen mulighed for at sende teknikker ud. TV skal afsted igen fredag med levering tirsdag, men så skulle den også være i orden. |
|||
LG37LB1
|
|||
![]() |
|||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
||
Jeg ville hurtigst muligt kontakte forhandleren og kræve klar besked om hvordan de har tænkt sig at fjerne brummelyden. Hvis de er afvisende eller hvis du skal sende dit tv ind og undvære det i længere tid ville jeg betemt benytte mig af returretten. Tilbudet på fælleskøbet var jo ikke specielt gunstigt så du kan altid købe et nyt et andet sted og håbe på at du får et som er i orden.
|
|||
![]() |
|||
Ullum ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Juli-2006 Status: Offline Point: 1004 |
![]() |
||
Hvad nu hvis Elesco eller DTC beslutter at tv´et ikke brummer mere end det må og sender det retur uden at havde lavet det - og du derved ikke kan nå at returnere det inden for de 14 dage - så står du med håret i postkassen. Den eneste på forummet som har fået brummelyden fjernet har samtidig fået fjernet alt lyd fra højtalerne så den skal afsted igen Hvorfor skal køberen løbe den risiko - retur med den og køb et nyt. |
|||
![]() |
|||
naviga2r ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
||
Har talt med DTC i dag - de mener, det er et stik, som er faldet ud. Lad mig med det samme understrege, at højtalerne intet har at gøre med brummelyden. Den kommer (i mit og vist også Chris tilfælde) fra strømforsyningen. Det er en beklagelig fejl, at der røg lidt mere lyd end tilsigtet ved rep. Men du har da ret i dine betragtninger - send det tilbage og køb et andet. Det er bare ikke så let at finde noget tilsvarende, for det er sgu et godt tv. Chris - har du hørt, hvornår du modtager dit??? |
|||
LG37LB1
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hvis de mener det er et stik der er faldet ud (som de ovenikøbet selv er skyld i) - hvorfor `&%¤ sender de så ikke en montør ud og sætter stikket i igen. Det er da elendig service |
|||
![]() |
|||
Ronster ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 129 |
![]() |
||
Hej ChrisJJ Det er da bare kanon... ![]() Nu skal jeg dælendytme også have sendt min skærm afsted til Elektronik Centret her i Århus! Så må jeg håbe på det bedste!!! NAVIGA2R: Hvordan går det med din skærm??? |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Først et stort tillykke til Chris Mit blev hentet i dag - på arbejdssedlen står HASTER - regner med at få det helt lydløst tilbage tirsdag... Med mindre det er en større skade fra transporten |
|||
LG37LB1
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Det ved jeg ikke, hvad jeg skal svare til. TV virkede, da de sendte det afsted, så de formoder, det kun er et stik, der er faldet ud, men kunne selvfølgelig ikke garantere det. På den anden side - et lydløst tv er værd at vente på Så er vi også ved at kunne melde os ud af denne tråd - har du samlet op på "servicemenutråden"? |
|||
LG37LB1
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
De samme justeringer, jeg har lavet. Jeg tror heller ikke, der kommer til at ske mere. Det skulle lige være at få tekst tv presset ned i 4:3, da 16:9 godt kan være lidt svær at læse???? Nogen forslag til hvordan??? |
|||
LG37LB1
|
|||
![]() |
|||
btrader ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
||
ja,så kom min lb1 også tilbage fra cervice center nord.strømforsyningen var stået af!.brummelyden er blevet markant mindre efter en ny psu.Den er der stadig, men er acceptabel
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Min er også kommet tilbage i dag (igen), og det er fuldkomment lydløst, dog med lyd fra højtalerne - SPILLER MAX. |
|||
LG37LB1
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Nemlig - var det ikke her: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=13443& PN=1&TPN=6 vi talte om servicemenu?? Der er ikke sket meget siden sidst? |
|||
LG37LB1
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |