|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() |
|
![]() ![]() MVH
Jesper
|
||
![]() |
||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() |
|
Jeg tror kun at der er designmæssigt at D7000 er over D6700 - men personligt foretrækker jeg designet på D6700. Og så har D7000 kun en hdmi-udgang..........
MVH
Jesper
|
||
![]() |
||
Peter Schrøder ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Ja, den kan justere delay. Jeg har ikke selv brugt det, så jeg ved ikke hvor meget. Men mon ikke omkring 500mS. Det er vist standard, mere eller mindre.
|
||
Med venlig hilsen
Peter Schrøder |
||
![]() |
||
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
|
For god ordens skyld, kan jeg fortælle at jeg valgte denne
Den siger absolut intet ved afspilning, og DLNA virker rent faktisk (i forhold pana'en) Kassen er noget større, men ellers ganske flot. Prisen er ca den samme.
|
||
/Bjarke
|
||
![]() |
||
FDP ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 23 |
![]() |
|
Hmm, er da lidt nervøs ved at læse om dine problemer med støj fra maskinen. Idet jeg netop har bestilt en Panasonic 310. Så krydser fingre... for den er mere lydløs.
Flemming |
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1230 |
![]() |
|
Ingen støjproblemer med min.
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
||
![]() |
|
bcravn; tillykke med din nye blu-ray-maskine :)
Den kunne bestemt godt være et alternativ for mig også, også designet, som jeg ellers synes Philips generalt halter efter med, ser tiltalende ud.
Kan du fortælle lidt mere om den; hvordan virker den mekaniske kvalitet/byggekvaliteten ?
- Og hvordan er kvaliteten v. DVD-afspilning ?
- har den Audio-delay ?
Har læst på nettet, at den har ganske langsommelige load-tider, er det noget du også observerer ?
Og til sidst; hvor har du købt den & til hvilken pris ?
MVH
|
||
![]() |
||
bcravn ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 216 |
![]() |
|
Den virker ret solid, den er lidt stor og klodset i det. Især i forhold til Pana'en. Men hvor pana'en var meget tund, og lidt underlig kort i dybden, så er Phillips'en mere alm.
Load tiden er nok lidt længere, fra man tænder kommer man hurtigt til menu'en. Men man kan faktisk nå at klikke et par gang på dvd symbolet hvor den siger "ingen disk indsat", før den loader den. Bluray tager da også noget tid, men jeg bruger den primært til dvd med tv serier kan jeg fint leve med det. Selve kvaliteten ved dvd er ganske god, jeg har ikke lave nogle målinger eller specielle kalibreringer. Men har ikke noget at udsætte på det. Der er iøvrigt ikke rigtigt noget at finde omkring audio delay, men der er flere muligheder for lydopsætning. Vedhæftet herunder.. Beklager størrelses formatet. Jeg købte min her Læs evt med her også der er åbenbart nogle problemer ved nyeste firmware. Og min kom 1.37, så har endnu ikke turdet at hoppe op på 1.56 som folk har lidt problemer med. Det omhandler dog vist primært afspilning af mkv filer og lign, og der har jeg alligevel en wdtv sat til. Sådan helt generelt så er menuer og ikoner generelt pænere, hvor Panasonic ikke havde lagt ret meget vægt på den slags. Hvis der er andre spørgsmål, så bare skyd løs. |
||
/Bjarke
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tusind tak for fin beskrivelse - det er virkelig "udvidet service" at du også loader screen-shots op :)
( og dejligt med en beskrivelse af eget produkt, som ikke lovprises betingelsesløst..)
Såvidt jeg kan se så har Philips'en desværre netop ikke Audio-delay ("Lip-sync"), hvilket jeg egentlig finder lidt skuffende - og umiddelbart må være en "forglemmelse" fra Philips side. Og som gør at jeg desværre ikke kan bruge den......søgningen fortsætter....
![]() Men igen; tusind tak for info bcravn
MVH
|
||
![]() |
||
taj59 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 373 |
![]() |
|
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
- og som opfølgning på min søgen, kan jeg fortælle at jeg valgt at købe Panasonic'en ( - bestilt hos Wupti med fuld returret). 'har lige modtaget den i morges, og mit første indtryk af den er at det er en super fin maskine!!
Opsætningen gik utrolig nemt, den fandt mit netværk med det samme og den har fuld signalstyrke, og blu-ray billedet står altså super flot!!!!!!!!! ( har ikke haft tid til at afprøve DVD endnu)
Og første gang at jeg afprøver/ser 3 D - og indrømmet, jeg har været temmelig skeptisk overfor det, og betragtet det som en reklame-gimmick - men hold da op, det ser hamrende godt ud
![]() Ligeså er lyden fantastisk klar og dynamisk i BD-mode ( - har ikke afspillet CD'ere - det har jeg en dedikeret Sony CD-afspiller til), og mht til "støj" fra maskinen må jeg sige at den er utrolig stille under afspilning. Jeg hører blot en stille "hvislen" om jeg sidder med ørerne helt ind til maskinen.
Nu har jeg udfyldt blanketten til Panasonic for at modtage Avatar i 3 D - damm, hvor jeg glæder mig
![]() ![]() MVH
Jesper Redigeret af JesA - 16-Juni-2011 kl. 10:31 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
|
Tillykke med den. Det viser bare, at fordi der er nogen som har problemer med støj, så er det ikke alle,
Ja, jeg synes også det er fedt med 3D. Skal du have en 3D film, som virkelig udnytter det hele, så skal du købe Green hornet. Fuck der er nogle fede effekter i.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |