recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Brummelyd fra Panasonic BDT310?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBrummelyd fra Panasonic BDT310?

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Marts-2008
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 697
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 09:05
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af JesA JesA skrev:

flemming Larsen; når du skriver "noget audio delay", så ER det reel audio delay du tænker på, ikke ?

Yep. Under audio delay kan man sætte den til en delay på mellem 0 og 250 ms. Håber du kan bruge dette.
- Jeps, den info kan jeg godt bruge. Tak Smile Og lige nu funderer jeg på, om jeg skal vove pelsen med sådan en Pana-spille, om end jeg er noget bekymret over om/at den brummer, og at DNLA er af middelmådig kvalitet.  Det kunne blive en "webshop - løsning", hvor der er 14 dages returret......men for pokker, hvis bare Samsung ville "tage sig sammen" og få lanceret BD-D6700 Sleepy

MVH
Jesper
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 09:07
Oprindeligt skrevet af bcravn bcravn skrev:

Egentlig afventede jeg den nye Samsung BD 6700 - som måske har et reelt velfungerende DNLA ? - men tilsyneladende "kommer den bare aldrig"....ihvertfald er der ingen i DK der har den, endsige kan fortælle om lev. dato......hmmmm.......

Den har jeg også luret en del på.. Men som du siger, lader den ikke rigtigt til at dukke op.
Man kunne overveje D7000, som vist skulle være modellen over, dog i et meget mindre design (som jeg sådan set ikke har behov)

I hvert fald hvis man skal stole på rækkefølgen her

Jeg tror kun at der er designmæssigt at D7000 er over D6700 - men personligt foretrækker jeg designet på D6700. Og så har D7000 kun en hdmi-udgang..........

MVH
Jesper
Til top
Peter Schrøder Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Sted: Danmark
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2011 kl. 09:45
Ja, den kan justere delay. Jeg har ikke selv brugt det, så jeg ved ikke hvor meget. Men mon ikke omkring 500mS. Det er vist standard, mere eller mindre.
Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
bcravn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2006
Sted: Denmark
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2011 kl. 10:46
For god ordens skyld, kan jeg fortælle at jeg valgte denne
Den siger absolut intet ved afspilning, og DLNA virker rent faktisk (i forhold pana'en)
Kassen er noget større, men ellers ganske flot. Prisen er ca den samme.
/Bjarke
Til top
FDP Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Februar-2011
Sted: DK
Point: 23
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2011 kl. 15:56
Hmm, er da lidt nervøs ved at læse om dine problemer med støj fra maskinen. Idet jeg netop har bestilt en Panasonic 310. Så krydser fingre... for den er mere lydløs.

Flemming
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Point: 1230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2011 kl. 16:21
Ingen støjproblemer med min.
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2011 kl. 17:26
bcravn; tillykke med din nye blu-ray-maskine :)
Den kunne bestemt godt være et alternativ for mig også, også designet, som jeg ellers synes Philips generalt halter efter med, ser tiltalende ud.
Kan du fortælle lidt mere om den; hvordan virker den mekaniske kvalitet/byggekvaliteten ?
- Og hvordan er kvaliteten v. DVD-afspilning ?
- har den Audio-delay ?
Har læst på nettet, at den har ganske langsommelige load-tider, er det noget du også observerer ?
Og til sidst; hvor har du købt den & til hvilken pris ?

MVH 
Til top
bcravn Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2006
Point: 216
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2011 kl. 17:50

Den virker ret solid, den er lidt stor og klodset i det. Især i forhold til Pana'en. Men hvor pana'en var meget tund, og lidt underlig kort i dybden, så er Phillips'en mere alm.
Load tiden er nok lidt længere, fra man tænder kommer man hurtigt til menu'en. Men man kan faktisk nå at klikke et par gang på dvd symbolet hvor den siger "ingen disk indsat", før den loader den.
Bluray tager da også noget tid, men jeg bruger den primært til dvd med tv serier kan jeg fint leve med det.
Selve kvaliteten ved dvd er ganske god, jeg har ikke lave nogle målinger eller specielle kalibreringer. Men har ikke noget at udsætte på det.
Der er iøvrigt ikke rigtigt noget at finde omkring audio delay, men der er flere muligheder for lydopsætning. Vedhæftet herunder.. Beklager størrelses formatet.

Jeg købte min her
Læs evt med her også der er åbenbart nogle problemer ved nyeste firmware. Og min kom 1.37, så har endnu ikke turdet at hoppe op på 1.56 som folk har lidt problemer med.
Det omhandler dog vist primært afspilning af mkv filer og lign, og der har jeg alligevel en wdtv sat til.

Sådan helt generelt så er menuer og ikoner generelt pænere, hvor Panasonic ikke havde lagt ret meget vægt på den slags.
Hvis der er andre spørgsmål, så bare skyd løs.
/Bjarke
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2011 kl. 09:12
Tusind tak for fin beskrivelse - det er virkelig "udvidet service" at du også loader screen-shots op :)
( og dejligt med en beskrivelse af eget produkt, som ikke lovprises betingelsesløst..)

Såvidt jeg kan se så har Philips'en desværre netop ikke Audio-delay ("Lip-sync"), hvilket jeg egentlig finder lidt skuffende - og umiddelbart må være en "forglemmelse" fra Philips side. Og som gør at jeg desværre ikke kan bruge den......søgningen fortsætter.... Confused

Men igen; tusind tak for info bcravn

MVH 
Til top
taj59 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 06-Oktober-2009
Point: 373
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2011 kl. 18:49

jeg påtænker at købe samme maskine, men kan nogen fortælle mig om der er mulighed for audio delay/justering af lyd-forsinkelse ?
'har læst brugsanvisningen på nettet, men der står der intet om at det er muligt......og frygter lidt at panasonic har "glemt" denne for mig vigtige feature...?....

MVH
Jesper
ja den har audio delay, du kan sætte den fra 0 og op til 250 ms
Til top
JesA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 10:30
- og som opfølgning på min søgen, kan jeg fortælle at jeg valgt at købe Panasonic'en ( - bestilt hos Wupti med fuld returret). 'har lige modtaget den i morges, og mit første indtryk af den er at det er en super fin maskine!!
Opsætningen gik utrolig nemt, den fandt mit netværk med det samme og den har fuld signalstyrke, og blu-ray billedet står altså super flot!!!!!!!!! ( har ikke haft tid til at afprøve DVD endnu)
Og første gang at jeg afprøver/ser 3 D - og indrømmet, jeg har været temmelig skeptisk overfor det, og betragtet det som en reklame-gimmick - men hold da op, det ser hamrende godt ud Smile

Ligeså er lyden fantastisk klar og dynamisk i BD-mode ( - har ikke afspillet CD'ere - det har jeg en dedikeret Sony CD-afspiller til), og mht til "støj" fra maskinen må jeg sige at den er utrolig stille under afspilning. Jeg hører blot en stille "hvislen" om jeg sidder med ørerne helt ind til maskinen.

Nu har jeg udfyldt blanketten til Panasonic for at modtage Avatar i 3 D - damm, hvor jeg glæder mig SmileBig smile

MVH
Jesper

Redigeret af JesA - 16-Juni-2011 kl. 10:31
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2011 kl. 10:58
Tillykke med den. Det viser bare, at fordi der er nogen som har problemer med støj, så er det ikke alle,
Ja, jeg synes også det er fedt med 3D. Skal du have en 3D film, som virkelig udnytter det hele, så skal du købe Green hornet. Fuck der er nogle fede effekter i.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu