|
Brummen fra Beolab 8000 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
PalmDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2013 Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den har desværre ikke sådan en udgang. Ellers godt tænkt :-)
Det kan godt være udgangen bliver belastet for meget af regulatoren, men lige nu har jeg en splitter i udgangen, så jeg kan trigge begge mine højtalere. Der er ingen forskel, hvis jeg ikke bruger splitterne og kun trigger den ene. Så ved ikke helt om det er det.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19842 |
Elspareskinne på forstærkeren, der tænder strømmen til højttalerne kunne være en option.
Klaus |
|
![]() |
|
PalmDK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 05-December-2013 Status: Offline Point: 14 |
Det lyder som en løsning :-)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19842 |
Alternativet er en løs strømforsyning der tændes og slukkes vha trigger output.
Kender duen der har en Ground loop isolator så prøv den mulighed også.... Klaus |
|
![]() |
|
Har søgt lidt efter sådan en strømforsyning, men synes ikke lige jeg kan finde noget.
Kan være jeg lige må smutte i thansen og købe sådan en Ground loop isolator - den er jo ikke så dyr :-)
|
|
![]() |
|
Det kan være at du kan få pengene retur, hvis den ikke virker?
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |