Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
lrev på jobbet
Guld medlem
Oprettet: 05-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2051
|
Sendt: 04-Juli-2007 kl. 09:15 |
Hej!
ALLE plasma-skærme brummer en smule(nogle mere end andre)-men har man et "problem" som familie og venner ikke kan høre,så er det nok ikke et ret stort "problem"
Min egen Pioneer 507 brummer en hel del ved lyse passager i billedet-men det accepterer jeg,da jeg ved at det ikke er en fejl,og da jeg jo selvsagt sidder på en vis afstand af en skærm i denne størrelse.
Det generer mig overhovedet ikke,men jeg kan da sagtens høre det når der ind imellem er skruet ekstra ned for lyden.
lrev
|
Pioneer 507XD,M.audio,proAc,Arcam Solo Mini,A.Gallo Adiva,mps sub,XTZ sub.etc.
|
 |
zunex
Redaktionen
recordere.dk teamet
Oprettet: 12-August-2004
Point: 87
|
Sendt: 04-Juli-2007 kl. 09:19 |
Det er altså - undskyld mig - lidt morsomt, det her. Jeg kan huske mit gamle 26" Luxor (Et af deres første farvefjernsyn, en model med en meget tidlig version af ambilight - 40 W pære bagi), i ægte palisander laminat.
Anyway - det brummede sgu også ved lyse billeder.
Her ca. 35 år senere... brummer de stadig.
Snak om teknologiske kvantespring...
/Sune
|
 |
nitrotg
Guld medlem
Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 1368
|
Sendt: 04-Juli-2007 kl. 10:09 |
Nå.. teknikerne har været her og de siger at den summen lyd jeg har er meget normal. det er ikke noget de ville kunne fixe hvis de tog det med alligevel...
Så det er åbenbart noget jeg må leve med selvom jeg syntes det er lidt ringe af panasonic ikke har fundet ud af det problem inden de smed det må market..
som teknikeren sagde. "hvis det var mig der havde lavet det tv havde jeg nok fundet en anden strømforsyning der ikke sagde sådan"
Han indstillede dog mit tv lidt bedre end jeg havde :P
|
 |
Jeppe H
Junior bruger
Oprettet: 12-Marts-2007
Point: 36
|
Sendt: 04-Juli-2007 kl. 23:31 |
Mit 42" tv lider af præcis det samme. Synes det brummer meget til tider - hvilket jeg ikke synes kan være rigtigt når jeg har betalt så meget for tv'et, og det i starten intet sagde. Jeg har også haft det til reperation én gang, hvor de sagde, som tidligere nævnt i tråden, at der ikke var foretaget nogen reperation. Men regner med at ringe og klage imorgen, da jeg absolut ikke er tilfreds med den lyd.
|
 |
nitrotg
Guld medlem
Oprettet: 23-Maj-2007
Point: 1368
|
Sendt: 05-Juli-2007 kl. 00:43 |
hvis du for fixede dit så husk lige at update os andre ik :)
|
 |
Rulle
Super bruger
Oprettet: 15-Maj-2007
Point: 280
|
Sendt: 05-Juli-2007 kl. 01:51 |
Hmmm... nu bliver jeg da for alvor spændt på a få mit fra fælleskøbet sat op! Det har stået i kassen siden jeg fik det, da jeg flytter i nyt hus om en uge og ikke ville sætte det til inden..
Jeg er nemlig ved at få spat af mit gamle JVC plasma der også har den irreterende brumme/hylelyd. Var bla. derfor jeg ville have nyt.. Nu må i ikke knuse mine drømme hehe 
|
/Martin
|
 |
spawn
Guld medlem
Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
|
Sendt: 05-Juli-2007 kl. 09:03 |
Rolig nu  - jeg har ingen problemer med mit - og der er solgt pænt over 200 skærme gennem fælleskøbet her. Hvor mange rapporter om brum, udover det der skal være, kan vi finde ialt eks. i denne tråd ? Så risikoen er nok ikke så stor. bevar drømmene
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
 |
Rulle
Super bruger
Oprettet: 15-Maj-2007
Point: 280
|
Sendt: 18-Juli-2007 kl. 12:15 |
Ja så fik jeg det endelig sat til  
Det er sku et lækkert tv, kviskarpt billede med DVB-T!
MEN.. der er også lidt summelyde ved mit, som jer andre beskriver. Men det er sku svært at vurdere om det er sådan det skal være eller ej. Jeg sidder ca 3,5-4m fra tv'et og kan ind i mellem høre summen hvis man ligger mærke til det. Hvis jeg skruer ned for lyden kan den "nemt" høres.
Jeg ville helst ikke sende det ind hvis det som sagt ikke fejler noget, men hvordan foregik det hos jer andre der havde problemer? Kommer der en tekniker ud og kigger på sagerne, eller skal det sendes ind med det samme?
|
/Martin
|
 |