|
BS - AV udstyr. Akustikforbedring. |
Besvar | Side <1234 30> |
Forfatter | |
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ting 1, kan du ikke bare bruge Mute eller kommer der så sådan et mute ikon på skærmen? 2'eren, her må jeg lige starte med at spørge om du har prøvet at trykke Devices, vælge dit TV og så bruge de der piletaster under displayet til at se om der skulle være mulighed for at vælge input direkte? Når jeg bruger min originale fjernbetjening til mit TV er jeg nødt til at "cykle" gennem inputs ala det du beskriver, men i Devices på min Harmony har den options som InputHDMI2, InputVideo3 osv., altså mulighed for direkte at vælge det rigtige input uden først at skulle hele listen igennem. Mine aktiviteter vælger så også direkte, jeg har jo bare fortalt aktiviteten hvilket input min HDD recorder er sluttet til.. |
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Update:
Paradigm Adp 150 og CC-300 hjemkøbt fra DBA.dk kabler "næsten trukket" næste skridt er ophængning af surroundhøjttalere.
Er PT igang med modifikaton af CC-300'eren. Der bliver lavet et nyt kabinet så det passer bedre til mit fladskærmstv :-) ikke så dyb og bredere.
Har også hjemkøbt en Linksys DMA2200 mediecenter extender der skal monteres hos sohnemann så han kan tilgå mediecenteret fra "hulen". Tak Hanien for handel, skynd dig at få den pakket og sendt...... jeg elsker pakker
Jeg glæder mig til lidt bedre tid til opsætning af det hele
BS Redigeret af Bschmidt - 25-Februar-2010 kl. 15:27 |
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så er modifikationen af centerhøjttaleren igang. Jeg smider lige et par stemningsbilleder op fra værkstedet. Det er sku da skønt at lave lidt nørd-arbejde i "hulen"BS Redigeret af Bschmidt - 14-Maj-2011 kl. 20:02 |
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
HT projekt er sat lidt på hylden da konen vil have nyt drivhus inspireret af Frank selfølgelig.
PGA at min HDD stod af har jeg geninstalleret windows på min HTPC og har forsøgt mig med DVB-link som underlæggende styring af mine tunere (tak Partiark for idéen) men det virker ikke rigtigt for mig da DVB prg. efter standby holdt op med at svare ?? så MC "søger efter tunere" i en uendelighed og jeg blev nødt til at afinstallere igen. Har DVB folket set dette før?
Leger stadig lidt med tanken om en DIY NAS/router med Adaptech 5405 RAID controller er der nogen der kender denne?
BS Redigeret af Bschmidt - 27-April-2010 kl. 09:12 |
|
t33j4y
Super bruger Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er en del tråde om dette på DVBLogics forum. Jeg har selv haft problemet og har også løst det. Hvilken tuner har du?
|
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kører med ASUS tunere. Hvad har du gjort for at løse problemet. Må indrømme at der var ikke tid til særlig megen fejlsøgning da jeg prøvede sidst. Jeg har det som andre herinde at al installation/nørden skal foregå når mediecenteret ikke bruges=om natten
Tak for inf, jeg læser lidt på DVB forum.
BS
|
|
t33j4y
Super bruger Oprettet: 24-November-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 425 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er ikke bekendt med ASUS tuner, desværre.
Jeg har to Terratec H5 (USB) og een FloppyDTV C/CI. Jeg bruger DVBLink TV-Source 2.1 Under indstillinger for hvert device (i TV-Source, vælg ... ud for sourcen og vælg så igen ... ud for tuneren) kan man sætte flueben i to settings: "Retry tuning on no signal lock" "Stop stream when idle" Vælg begge. Ud over dette har jeg skiftet bda.dev ud med en ny version som Oberon (manden bag TV-Source) har postet på forumet. Se denne tråd (http://dvblogic.com/phpBB3/viewtopic.php?f=43&t=9336&hilit=asus )for DL af den nye, samt info om hvordan den skiftes. Den der virkede for mig var versionen kaldet "bda_noservices_2" Det løste problemet for mig. Problemet kan også være at driverne til tuner ikke understøtter suspend/resume. Der skal man så have sat op at driveren får et los i røven ved resume. Det er der også et par tråde om, men her kan jeg ikke rigtig hjælpe da jeg ikke har undersøgt det videre (da første løsning virkede) Redigeret af t33j4y - 27-April-2010 kl. 12:12 |
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
tak for info det skal prøves.
BS |
|
t33j4y
Funktioner
Tak(0)
|
Kom der noget ud af det?
|
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
ikke endnu desværre. Tiden du ved :-S.
BS |
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
Bschmidt
Funktioner
Tak(0)
|
Argh. nu fik jeg lige kigget tråden igennem og føler jeg må opsummere:
Højttalere - dvb - NAS - og så har jeg fået dele hjem til RGB led via Ledsdriver OG en uni350 ir lysdæmper dumper også ind imorgen.
Jeg mangler TID er der noget til salg ?
BS
|
|
Besvar | Side <1234 30> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |