|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hønse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
![]() Sendt: 16-August-2007 kl. 20:30 |
Hej jeg bruger bs player som afspiller til video, men har lidt problemmer med at den vil ikke starte op, når jeg klikker på en film som skal afspilles. Når jeg så trykker ctrl+alt-del. starter filmen, kan sagtens starte med media-player. Har prøvet at geninst. bs player. Bruger bs player fordi man kan sætte undertekster på. Håber der nogle der kan hjælpe eller kender et andet program som er endnu bedere.
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Min foretrukne afspiller er Mediaplayer Classic http://www.free-codecs.com/Media_Player_Classic_download.htm
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Badsted ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-November-2004 Sted: Ølstykke DK Status: Offline Point: 1042 |
![]() |
VLC Media Player spiller alt, fungerer med Dvb-t undertekster og så videre. Eneste anke er at man (jeg) ikke kan styre den med en fjernbetjening. Med venlig hilsen Henrik Badsted |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |